آخرین مدل از Lancer Evolution رونمایی شد

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت میتسوبیشی می‌خواهد خط تولید خودروهای Lancer Evolutionاش را با مدل جدیدی که Final Edition یا «نسخه‌ی نهایی» نام گرفته است تمام کند.

میتسوبیشی از آخرین نسخه‌ی خودروهای Lancer Evolution خود رونمایی کرد. این خودرو قدرت بیشتری نسبت به   Lancer Evolution معمولی دارد.

میتسوبیشی Lancer Evolution Final Edition بر اساس Lancer امسال ساخته شده است، برای همین از نظر ظاهری پیشرفت‌های مدل ۲۰۱۶ را ندارد. با این حال، رده‌هایی مشکی به دو طرف خوردو اضافه شده است. پنل سقف آن هم از جنس آلومینیوم است و چرخ‌های‌اش هم از آلیاژ Eneki ساخته شده و با کلمات Final Edition تزیین شده‌اند. قرار است این مدل در چهار رنگ سفید، آبی، قرمز و خاکستری عرضه شود.

داخل خودرو، رنگ‌های قرمز و سیاه تضاد زیبایی به‌وجود آورده است. تمام مدل‌ها هم شماره‌بندی شده‌اند و این شماره، در کنار دسته‌ی دنده و روی یک پلاک فلزی قرار به نمایش گذاشته شده است.

این Lancer جدید، موتوری با چهار سیلندر دو لیتری توربوشارژ دارد که توان قدرت تولیدی‌اش ۳۰۳ اسب‌بخار است. مقدار گشتاور این موتور هم در سرعت گردش ۴۰۰۰ دور در دقیقه به ۳۰۵ پوند-پا یا ۴۱۳ نیوتون-متر می‌رسد.

میتسوبیشی اطلاعات دقیق Final Edition را منتشر نکرده است، اما Lancer Evolution معمولی که موتوری با قدرت ۲۹۱ اسب‌بخار دارد، می‌تواند در کمتر از پنج ثانیه، سرعت‌اش را به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برساند.

تنها قرار است ۱۶۰۰ عدد از میتسوبیشی Lancer Evolution Final Edition 2015 ساخته شود. قیمت پایه‌ی آن هم ۳۸ هزار دلار است.

Lancer_2 Lancer_3 Lancer_4 Lancer_5 Lancer_6 Lancer_7 Lancer_8 Lancer_9 Lancer_10 Lancer_11

منبع: Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar غضنفر

    خیلی با سری قبلیش از نظر ضاهر تغییری نداشته 😐
    ولی همچنان خواستنیه و جیب مبارک نمی‌خوادش 😀

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه