احتمال استفاده از آلیاژ منیزیم در گوشی گلکسی S7 سامسونگ

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
استفاده از سنسور اثر انگشت در گوشی‌های سامسونگ

شرکت سامسونگ در حال ساخت پرچم‌دار سال آینده خودش است. از هم اکنون اطلاعات مختلفی درباره این محصول منتشر شده و به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد محصول جدیدش را با ویژگی‌های منحصر به‌فردی راهی بازار کند.

گوشی گلکسی S7 از بدنه‌ای با آلیاژ منیزیوم ساخته شده که ۲٫۸ برابر قوی‌تر و ۶۵ درصد سبک‌تر از بدنه آلومینیومی است.

با توجه به شایعات جدیدی که منتشر شده، شرکت کره‌ای سامسونگ از متریال جدیدی برای ساخت گوشی جدیدش استفاده خواهد کرد. درحالی که سامسونگ برای گوشی گلکسی S6 از فریم آلومینیومی استفاده کرده بود، به نظر می‌رسد که پرچم‌دار بعدی این شرکت با آلیاژ منیزیم ساخته و راهی بازار می‌شود.
در بخش دیگری از شایعات به این موضوع اشاره شده که گوشی گلکسی S7 از بدنه‌ای یکپارچه تشکیل شده اما به نظر می‌رسد که مانند گوشی گلکسی S6 بدنه‌ای فلزی با قاب پشتی شیشه‌ای نداشته باشد. به احتمال زیاد این گوشی اولین محصول سامسونگ خواهد بود کاملا از فلز ساخته شده است.
آلیاژ منیزیوم به دلیل داشتن وزن کم و استحکام بالا گزینه مناسبی برای ساخت بدنه یک گوشی به حساب می‌آید. منیزیم ۲٫۸ برابر قوی‌تر و ۶۵ درصد سبک‌تر از آلومینیوم است. همچنین این آلیاژ کمتر از آلومینیوم گرم می‌شود که این موضوع برای تلفن‌های همراه یک ویژگی بسیار خوب به حساب می‌آید.
به احتمال زیاد گوشی گلکسی S7 در نیمه اول سال ۲۰۱۶ میلادی راهی بازار خواهد شد.
تا این لحظه اطلاعاتی از این گوشی در بنچمارک GeekBench قرار گرفته است. حتی به نظر می‌رسد که گلکسی S7 دو دوربین اصلی داشته باشد. در شایعات قبلی گفته شده بود که سامسونگ این محصول را در دو مدل راهی بازار خواهد کرد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه