آمازون در نیویورک هم کتاب‌فروشی باز می‌کند

۱۴ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آمازون

آمازون تا به حال کلی تلاش کرده است تا کتاب‌فروشی‌های فیزیکی و سنتی را از کسب و کار بیندازد. با این حال، همچنان می‌بینیم که بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی برای خودش فروشگاه فیزیکی کتاب می‌سازد و این عجیب به نظر می‌رسد. اما جف بزوس، مدیر عامل این شرکت، همچنان به کارش ادامه می‌دهد. پس از اینکه آمازون فروشگاهی در سیاتل باز کرد و از برنامه‌هایش برای سن دیگو خبر دارد، حالا از مکانی برای فروشگاه بعدی این شرکت با خبر شده‌ایم. نیویورک تایمز می‌گوید فروشگاه فیزیکی آمازون به زودی در کنار بهترین کتاب‌فروشی‌های نیویورک قرار می‌گیرد.

طبق اخبار منتشر شده، این شرکت یک فروشگاه و یک کافه در منطقه‌ی بسیار بزرگ تجاری و مسکونی «هادسون یاردز» (Hudson Yards) باز خواهد کرد. هادسون یاردز در چند سال آینده یکی از محله‌های مهم و هوشمند نیویورک خواهد بود که فعلا در حال توسعه است. اگر آمازون واقعا بخواهد در این مکان کتاب‌فروشی باز کند، تا زمان افتتاح آن مدت زمان زیادی طول می‌کشد. چون تاریخ افتتاح پیش‌بینی شده برای هادسون یاردز اواخر ۲۰۱۸ یا اوایل ۲۰۱۹ است. یکی از سخنگویان آمازون حاضر نشد درباره شعبه‌ی نیویورک فروشگاه چیزی بگوید، اما تایید کرد که در اواخر سال میلادی جاری شعبه‌ی دیگری در سن دیگو افتتاح خواهد شد.

فروشگاه‌های فیزیکی روش دیگری برای فروش اینترنتی کتاب‌های آمازون است و اگر شعبه‌های جدید مثل فروشگاه سیاتل باشند، کتابخوان‌های Kindle هم در آنجا به نمایش گذاشته خواهند شد.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه