کتاب‌خوان آمازون کیندل Oasis در دیجی‌کالا موجود شد

۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آمازون در فروردین سال ۹۵ از کتاب‌خوان جدید و لوکس خود به نام Oasis رونمایی کرد. تنها یک و ماه و هشت روز پس از معرفی این محصول، دیجی‌کالا فروش این کتاب‌خوان را با گارانتی یک ساله‌ی شرکت «کمان رایانه» آغاز کرده است.

به‌طور خلاصه می‌توان گفت که کیندل Oasis یک کتاب‌خوان تمام‌عیار است و می‌تواند همه‌ی انتظارات یک کتاب‌خوان حرفه‌ای را برآورده کند. مسحورکننده‌ترین وِیژگی Oasis طراحی و شارژدهی آن است. باریک‌ترین قسمت این کتاب‌خوان تنها ۳.۴ میلی‌متر ضخامت دارد و ضخیم‌ترین قسمت طراحی آن‌ هم مربوط به لبه‌ی آن می‌شود که ۸.۵ میلی‌متر است. در قسمت برجسته‌ی این دستگاه، باتری آن تعبیه شده که در ارگونومی کتاب‌خوان بسیار تأثیرگذار است.

طول عمر شارژ باتری این کتاب‌خوان ۶ اینچی آمازون به‌قدری زیاد است که تا دو ماه شما را از شارژ کردن بی‌نیاز می‌کند. Oasis با باتری خود می‌تواند تا دو هفته شارژ نگه دارد. البته به کمک کاور (که یک باتری هم در آن‌جا تعبیه شده) می‌تواند مجموعا تا ۹ هفته یعنی بیش از دو ماه شارژ نگه دارد. خبر خوب آن‌که این کاور چرمی و باکیفیت در بسته‌بندی Oasis گنجانده ‌شده و در سه رنگ مشکی، قهوه‌ای و زرشکی موجود است.

البته این‌ها بخشی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کتاب‌خوان جذاب آمازون بودند. ما این نوید را به شما می‌دهیم تا برای آگاهی بیشتر از ویژگی‌های این محصول، نقد و بررسی آن را به‌زودی در دیجی‌کالا مگ منتشر کنیم.

خرید کیندل آمازون

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. مینا

    خیلی گرونه
    راحت با این پول میشه رفت یه تبلت خوب گرفت !

  2. علی

    خریده شد … پسندیده شد … فقط قدری منبع کتاب های فارسی با فرمت هایی که این کتاب خوان بتونه بخونه کمه (در حقیقت میشه گفت نیست، من هنو نتونستم پیدا کنم)(تعدادی پیدا کردم که کتاب هاشون خیلی خوب تبدیل نشدن برای فرمت های کیندل و اکثرا دچار مشکل هستن) … برای دوستانی که کیندل باز و اهل کتابن شدیدا توصیه میشه (فک کنم در آینده ای نزدیک قیمتش خیلی مناسب تر شه)

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه