آواتار ۲ در سال ۲۰۱۸ اکران نمی‌شود

۲۳ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

خیلی‌ها منتظر اکران قسمت دوم فیلم آواتار هستند. قبلا گفته شده بود که قسمت دوم در سال ۲۰۱۸ اکران می‌شود، اما به نظر می‌رسد که علاقه‌مندان به این فیلم باید کمی بیشتر صبر کنند. جیمرکامرون سازنده‌ی این فیلم در جدیدترین مصاحبه‌ی خودش با سایت Toronto Star به این موضوع اشاره کرد که آواتار ۲ در سال ۲۰۱۸ اکران نخواهد شد.

کامرون در این مصاحبه گفت:« برای ساخت این فیلم به زمان بیشتری نیاز است چرا که قسمت دوم بسیار حماسی و هیجان‌انگیز خواهد بود. همچنین این باید نتیجه‌ای از هشت سال گذشته زندگی من را نشان دهد.»

زمانی که قسمت اول قیلم آواتار در سال ۲۰۰۹ اکران شد،  دنباله‌های آن هم تایید شده بودند. کامرون به این موضوع اشاره کرد که این مجموعه چهار دنباله خواهد داشت. در ابتدا قرار بود که فیلم آواتار ۲ در سال ۲۰۱۵ اکران شود که این تاریخ به سال ۲۰۱۶ و بعدا به سال ۲۰۱۷ و حتی به سال ۲۰۱۸ موکول شد. در حالی که هنوز قسمت دوم اکران نشده و مشخص نیست کی این اتفاق می‌افتد، فکر کردن به دنباله‌های بعدی کار سختی به نظر می‌رسد.

به هر حال فیلم آواتار آن‌قدر طرفدار دارد که خیلی‌ها منتظر آن می‌مانند.

منبع: thestar

‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیر اسدی

    قسمت اول از نظر دستیابی صنعت سینمایی خیلی مهم بود، ولی از نظر خط داستانی خیلی ضعیف و سطحی بود! امیدوارم قسمت بعدی جدی تر و در خور تر باشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه