آپدیت جدید، پیکسل C را شبیه گوشی‌های پیکسل می‌کند

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آپدیت جدید گوگل (نسخه ۷.۱.۲) برای تبلت پیکسل C رسید؛ آن هم پس از چند نسخه‌ی بتا که قبلا عرضه شده بودند. این آپدیت که هنوز تنها برای برخی کاربران در دسترس است، رابط کاربری تبلت‌های پیکسل را طوری تغییر می‌دهد که به گوشی‌های پیکسل شبیه‌تر شوند. دکمه‌های مجازی مشابه و رنگ آبی خاکستری زیبای آن، همچنین منو چندوظیفه‌ای (multi-tasking) که به کاربر اجازه می‌دهد تا هشت برنامه را باز نگه دارد و آن‌ها را به‌صورت همزمان استفاده کند؛ از تغییرات پیکسل C در آپدیت جدید است.

این تغییرات ارتباط و شباهت واضحی بین تبلت پیکسل C و گوشی هوشمند پیکسل به وجود آورده است. علاوه بر تغییر رنگ‌ها، هر دو دکمه‌های جهتی مشابه دارند و آیکون اپلیکیشن‌های آن‌ها گرد شده است. همچنین پیکسل C برای مشاهده‌ی برنامه‌های نصب‌شده روی گوشی از «کشو برنامه‌ها» به‌جای حالت قبل استفاده کرده است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید در حالت قبل با کشیدن روی صفحه نمایش از دکمه خانه به سمت بالا، کاربر برنامه‌های نصب‌شده را می‌دید.

دکمه‌های مجازی مشابه و رنگ آبی خاکستری زیبای آن، همچنین منو چندوظیفه‌ای (multi-tasking)؛ از تغییرات پیکسل C در آپدیت جدید است.

هنوز مشخص نیست چه زمانی تمام تبلت‌های پیکسل آپدیدت جدید را دریافت می‌کنند. در عین حال احتمالا نسخه‌ی ۷.۱.۲ اندروید تغییراتی جزئی هم برای گوشی‌های پیکسل و نکسوس ۶ همراه داشته باشد. اضافه شدن به لوگوهای اندروید در صفحه نمایش سابق و امکان استفاده از فرمان‌های اثر انگشت در اسکنر انگشت پشت گوشی از ویژگی‌های جدیدی است که با به‌روزرسانی به این دستگاه‌ها اضافه می‌شود.

اگر شما هم پیکسل C دارید برای دریافت آپدیت جدید آماده باشید.

منبع : TheVerge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه