آپدیت جدید گوشی‌های پیکسل ۲ بازهم مشکل‌ساز شد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پیکسل 2

در جریان تازه‌ترین خبرهای تکنولوژی و موبایل، دوباره سر و کله مشکلات گوشی‌های پیکسل ۲ پیدا شده؛ این بار با داغ شدن گوشی و مشکلات مختلف از شارژدهی باتری!

اگر یادتان باشد، حدود یک ماه پیش برایتان از مشکل آپدیت ژانویه برای گوشی‌های پیکسل ۲ گفتیم؛ از این که پس از انتشار به‌روزرسان جدیدی از اندروید ۸.۱، بعضی از گوشی‌های گوگل با مشکلات مختلفی هنگام باز شدن قفل صفحه روبرو شدند.  پس از آن، گوگل آپدیت جدیدتری را در ماه فوریه منتشر کرد تا این مشکل را برای صاحبان گوشی پیکسل برطرف کند اما نمی‌دانست که با رفع یک مشکل، چند نقص دیگری را هم برای کاربران خود به همراه می‌آورد!

در به‌روزرسان جدید، گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ XL داغ می‌کنند. هم‌چنین بعضی از کاربران از شارژدهی ضعیف‌تر گوشی نسبت به قبل از نصب به‌روزرسان انتقاد می‌کنند. براساس گزارش منتشر شده، بعضی از گوشی‌های گوگل تا ۴۵ درجه سلسیوسی (۱۱۳ فارنهایت) داغ می‌شود! همین باعث شده تا مدت زمان روشن بودن صفحه نمایش تا ۳۰ درصد کاهش پیدا کند. حتی بعضی از کاربران تلاش کرده‌اند که گوشی را فکتوری ریست کنند اما بازهم موفق نشدند تا این مسئله را برطرف سازند. بعضی از دارندگان گوشی پیکسل تصمیم گرفتند گوشی را به حالت ذخیره باتری ( Battery saver mode) ببرند اما بازهم گوشی زودتر از حالت عادی شارژ خالی می‌کند.

در پایان باید گفت با آپدیتی که گوگل برای حل مشکل بازشدن گوشی کرد، مشکل جدیدی را برای تلفن‌های همراه کاربران خود اضافه کرد. حالا باید منتظر بمانیم تا گوگل به‌روزرسان جدید را برای گوشی‌های کاربران خود منتشر کند. پیش از این گوشی‌های پیکسل ۲ با مشکلات عدیده‌ای مواجه می‌شدند. ظر شما درمورد عملکرد گوشی‌های پرچم‌دار گوگل چیست؟

منبع: PhoneArena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar حسین

    مشکل فلش زدن صفحه با آپدیت ۸.۱ فوریه حل شده و مشکل داغ شدن دیده نمیشه الان دو هفته از نصب این آپدیت رو گوشیم میگذره نه شارژدهی تغییر کرده نه داغ میشه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه