آگهی تبلیغاتی سونی از دوربین پیشرفته‌ی اکسپریا Z5 خبر می‌دهد

۳ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طی چند ماه اخیر، شایعات مربوط به گوشی‌های سونی اکسپریا Z5 و Z5 کامپکت در مرکز توجه رسانه‌های خبری بوده‌اند. شرکت سونی قبلا اعلام کرده بود که در نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی برلین (IFA) شرکت خواهد کرد. ساعاتی پیش هم این شرکت تایید کرد در جریان نمایشگاه‌ IFA 2015 که روز یازدهم شهریور در برلین برگزار خواهد شد، یک گوشی جدید معرفی خواهد کرد.

شرکت سونی اخیرا تیزری تبلیغاتی منتشر کرده که براساس آن اکسپریا Z5 از سیستم فوکوس خودکار بسیار سریع بهره می‌برد.

سونی اخیرا یک تیزر تبلیغاتی در توییتر منتشر کرده که در آن طرف‌داران سونی را فرا می‌خواند تا “برای یک گوشی هوشمند با فوکوس بهتر آماده شوند”. این گوشی جدید در تیزر تبلیغاتی دیده می‌شود، اما به دلیل محو بودن تصویر، طراحی آن را نمی‌توان به خوبی دید.

اکسپریا Z5

منطقا انتظار می‌رود گوشی تبلیغ شده، گوشی رده‌بالای بعدی سونی یعنی اکسپریا Z5 باشد؛ اما اندازه‌ی این گوشی به نسبت دست کاربر کوچک‌تر از آن چیزی است که انتظار می‌رود. بنابراین احتمال دارد گوشی مورد نظر اکسپریا Z5 کامپکت باشد. سونی احتمالا در نمایشگاه IFA اکسپریا Z5 را در دو اندازه‌ی ۵.۵ و ۴.۷ اینچی رونمایی خواهد کرد. این نکته را هم در نظر داشته باشید که  سال گذشته در نمایشگاه IFA، این شرکت گوشی اکسپریا Z3 را در دو اندازه‌ معرفی کرد.
با توجه به تصویر تیزر، کاملا مشخص است که سونی اکسپریای بعدی یک سیستم فوکوس خودکار پیشرفته خواهد داشت. به یاد داشته باشید که گوشی میان‌رده‌ی M5 به یک سیستم فوکوس بسیار سریع مجهز است؛ این در حالی است که این گوشی تنها ۴۰۰ دلار قیمت دارد.
خوشبختانه، سری اکسپریا Z5 یک حسگر جدید هم خواهد داشت و نرم‌افزار دوربین آن هم به‌روزرسانی خواهد شد. مدت زیادی تا رویداد مطبوعاتی سونی در نمایشگاه IFA 2015 باقی نمانده؛ و به زودی جزییات دقیق و رسمی مربوط به گوشی مشخص خواهد شد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه