آیا بلک‌بری درحال ساخت محصولی جدید با تراشه‌های اگزینوس است؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بلک‌بری مدتی پیش اولین تلفن همراه هوشمند خودش را با سیستم‌عامل اندروید راهی بازار کرد و به نظر می‌رسد که در حال ساخت محصول جدیدی با استفاده از تراشه‌های اگزینوس ۷۴۲۰ شرکت سامسونگ است.

به‌نظر می‌رسد که بلک‌بری در حال ساخت یک گوشی اندرویدی با تراشه‌‌ی اگزینوس ۷۴۲۰ شرکت سامسونگ است.

گوشی Priv شرکت بلک‌بری که اولین محصول این شرکت با سیستم‌عامل اندروید بود، با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ راهی بازار شد؛ اما به نظر می‌رسد که این شرکت کانادایی قصد دارد محصولات دیگری را با تراشه‌های مختلف راهی بازار کند.

در جدیدترین اطلاعات منتشر شده، بلک‌بری در حال ساخت یک تلفن همراه هوشمند است که در آن از تراشه‌ی ۶۴ بیتی اگزینوس ۷۴۲۰ استفاده شده و اندروید ۵.۱.۱ روی آن نصب شده است. در این اطلاعات که در بنچمارک GFXBench منتشر شده، به وجود یک صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی با دقت تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل اشاره شده است. همچنین تراشه‌ی این محصول یک پردازنده‌‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۲٫۱ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T760 را در خودش قرار داده است. سه گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، دوربین ۱۶ مگاپیکسلی درپشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول به شمار می‌روند.

تراشه‌ی اگزینوس در گوشی چدید بلک‌بری

شرکت بلک‌بری هنوز نسبت به شایعات منتشر شده، واکنش نشان نداده است. البته خبرهای مختلفی هم درباره‌ی ساخت یک گوشی اندرویدی دیگر از طرف این شرکت منتشر شده بود.

شرکت سامسونگ در گوشی‌های گلکسی S6، گلکسی S6 اج، گلکسی S6 اج پلاس و گلکسی نوت ۵ از تراشه‌ی اگزینوس ۷۴۲۰ استفاده کرده بود.

منبع:SamMobile

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه