آیا مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ گوشی جدیدی راهی بازار می‌کند؟

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که یکی از مدیران مایکروسافت اعلام کرد که دیگر گوشی ویندوزفونی جدیدی راهی بازار نمی‌شود، به نظر می‌رسد که این شرکت همچنان سعی دارد دستگاهی تازه بسازد. در واقع چندین ماه پیش ساتیا نادلا مدیرعامل مایکروسافت به این موضوع اشاره کرده بود که گوشی بعدی آن‌ها چیزی فراتر از تصور خواهد بود. حالا به نظر می‌رسد که این تلفن همراه هوشمند جدید، محصولی تاشو است. محصولی که از حالت گوشی به حالت تبلت در می‌آید. در واقع این محصول می‌تواند یک تبلت سرفیس باشد که نقش گوشی را هم ایفا می‌کند.

در گزارش‌ جدیدی که از طرف سایت Windows Central منتشر شده، مایکروسافت تا این لحظه مدل آزمایشی این تبلت یا گوشی را ساخته است. محصولی که با اسم رمز Andromeda شناخته می‌شود. مایکروسافت تا این لحظه چند پتنت جدید هم برای ساخت این گوشی ثبت کرده و به نظر می‌رسد که تا چند وقت دیگر خبرهای بیشتری از آن می‌شنویم.

در گزارش‌ها گفته شده که محصول جدید مایکروسافت می‌تواند نقش یک دفترچه یادداشت مجازی را ایفا کند و حتی یک اپلیکیشن پیشرفته هم برای این کار دارد. در واقع این محصول شبیه به یک دفترچه یادداشت دیجیتالی است که قلم هم خواهد داشت.

به احتمال زیاد گوشی یا تبلت جدید مایکروسافت با پردازنده‌های ARM راهی بازار می‌شود که ویندوز ۱۰ روی آن‌ها اجرا می‌شود. استفاده از نسخه اصلی ویندوز ۱۰ هم باعث می‌شود که این محصول بتواند برنامه‌های بسیار زیادی را اجرا کند.

منبع: windowscentral
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar میثم

    یک کاربر ویندوزفون سابق :
    مایکی جون ما را به خیر تو امید نیست ، شر مرسان … !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه