آیا مدل جدید مک پرو عرضه می‌شود؟

۱۵ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

آخرین باری که درباره مک پرو خبری منتشر شد، در سال ۲۰۱۳ بود. در آن زمان اپل مک پرو را راهی بازار کرد و پس از آن اطلاعات دیگری از مدل‌های جدید این محصول منتشر نشد. در حالی که انتظار داشتیم مدل‌های ارتقا یافته این محصول راهی بازار شوند، اپل هنوز مدل جدیدی از مک پرو را راهی بازار نکرده است.

به‌احتمال زیاد اپل قصد دارد یک برنامه خبری برای معرفی مک‌ پرو جدید برگزار کند.

به‌تازگی شایعاتی درباره مدل جدید این محصول به‌گوش می‌رسد. به‌نظر می‌رسد که اپل قصد دارد مدل جدیدی از این کامپیوتر استوانه‌ای شکل را در اواخر ماه مهر ماه یا اوایل آذر ماه راهی بازار کند. در حالی که دو سال از عرضه نسل اول مک پرو می‌گذرد، به احتمال زیاد اپل مدل جدیدی از این محصول را در دست ساخت دارد.

درحالی که شرکت اینتل نسل جدید پردازنده‌های خودش با نام Skylake را معرفی کرده، این احتمال وجود دارد که مک پرو جدید اپل با این پردازنده‌ها راهی بازار شود. شایعات گفته‌اند که اپل از کارت گرافیکی جدیدی هم برای آن استفاده خواهد کرد. به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد یک برنامه خبری دیگر برگزار کند و در آن مک پرو جدید را به‌نمایش در بیاورد. البته هنوز اپل درباره برگزاری مراسم خبری تازه چیزی اعلام نکرده، اما شاید در کنار معرفی مک پرو، مدل جدید از iMac با صفحه نمایش ۴K به نمایش در بیاید.

منبع: UberGizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه