آیا گلکسی نوت ۸ با صفحه نمایش ۴K راهی بازار می‌شود؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که سامسونگ روند تولید نسل هفتم صفحه‌های نمایش AMOLED خودش را شروع کرده است. گفته شده که این صفحه نمایش جدید از وضوح تصویر ۴K و تراکم‌ پیکسلی ۸۰۰ppi بهره می‌برد.

هنوز تاریخ عرضه‌ دقیق این مدل صفحه نمایش مشخص نشده اما بعید نیست که روی گوشی انعطاف پذیر این شرکت یا حتی گلکسی نوت ۸ قرار بگیرد. همچنین گفته شده که این صفحه نمایش جدید ساختاری مانند صفحه نمایش گلکسی اس ۸  و گلکسی اس ۸ پلاس خواهد داشت.

از آنجایی که شایعه شده تراکم پیکسلی این صفحه نمایش به ۸۰۰ppi رسیده، به نظر می‌رسد که این چنین صفحه نمایشی باید در اندازه‌ ۵.۵ اینچ تولید شود.

البته این اولین باری نیست که شایعه استفاده از صفحه نمایش ۴K روی گوشی‌های سامسونگ شنیده می‌شود. قبلا گفته شده بود که این مدل صفحه نمایش روی گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس قرار می گیرد که این اتفاق رخ نداد.

شایعات می‌گویند که گلکسی نوت ۸ از صفحه نمایش ۴K با اندازه ۶.۴ اینچ بهره می برد. صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ که دقت تصویر ۴۴۲۸ در ۲۱۶۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

منبع: theinvestor
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar علی

    از اون جایی که این کار فقط به درد مضامین واقعیت مجازی میخوره و در حالت عادی تفاوتش با کواد اچ دی با چشم انسان قابل تشخیص نیست(حالا چه فیلم ۴کی روش پخش بشه چه فول اچ دی) احتمالا این اتفاق باید زمانی بیفته که پردازنده ی گوشی بتونه مضامین واقعیت مجازی رو با کیفیت ۴ کی اجرا کنه.

  2. Avatar احمد

    نسبت ۱۸.۵ به ۹ هرچی فکر میکنم درک نمیکنم آخه چیه این نسبت الان اکثر بازی ها برنامه ها با حاشیه در بالا و پایین صفحه در اس۸ و اس۸ + اجرا میشن واسه فیلم هم که چنین نسبتی فکر نکنم حالا حالا جا بیوفته و محتوا با چنین نسبتی خیلی کمه ال جی و سامسونگ امسال ریسک کردن

  3. Avatar مهدی

    صفحه ۴k فعلا به درد گوشی های موبایل نمیخوره همین به نظر من Full Hd کافی هست البته منظورم برای دیدن فیلم ۴k هست چون فیلم ۴k خیلی کم هست ولی اگر اشتباه نکنم فیلمبرداری S 8 باید ۴k باشه اگر ۴k باشه برای دیدن فیلم های گرفته شده با گوشی نیاز به صفحه ۴k هست

  4. Avatar hamedevil4

    اگه بزنه که امکانش صفر هست باطری ۴۰ دقیقه ای به صفر میرسه فعلان توان این کار در توان سامسونگ نیست

    1. Avatar سهراب

      مرجع شما برای شناسایی این توانمندی چیه؟

      1. Avatar ابراهیم

        به مرجع خاصی نیاز نیست، شما گوشی هایی با رزولوشن ۲K نداشتید، اگر میداشتید میدانستید که مصرف شارژ در این چنین رزولوشنی بسیار بالا خواهد بود.

      2. Avatar سعید شجاعی

        من خودم s7 edge دارم.ب نظر من چنین مصرف باتری رو هیچ گوشی نداره.فوق العاده س مصرف باتریش.فوق العاده

    2. Avatar آرش

      مطمئنا شرکتی مثل سامسونگ ک بزرگترین تولید کننده گوشی هوشمند در دنیاست عقلش ب خیلی چیرا میرسه و وقتی صحبت از همچین امکاناتی میشه فکر همه جاشو کرده از قبل

      1. Avatar ابراهیم علیزاده

        برای باطری نوت پارسالم همینجوری از قبل فکر کرده بود؟

      2. Avatar آرش

        اتفاقی ک برای نوت افتاد اتفاقیه که برای هر گجتی تو دنیای تکنولوژی میفته حتی هواپیماها و فضاپیماها هم سقوط میکنن.حتی اپل هم گزارشات زیادی مبنی بر آتیش گرفتن گوشیاش منتشر شد.
        مطمئن باشید شرکت سامسونگ از هر شکستی درس میگیره و ب بهترین نحو جبرانش میکنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه