آیا گلکسی نوت ۸ این شکلی خواهد بود؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

سامسونگ تا چند ماه دیگر گوشی گلکسی نوت ۸ را معرفی خواهد کرد. به احتمال زیاد این اتفاق تا قبل از معرفی آیفون جدید رخ می‌دهد. حتی شایعه شده که سامسونگ نمایشگاه IFA 2017 را برای معرفی نوت جدید در نظر گرفته است. البته که سامسونگ در طراحی گلکسی اس ۸ سنگ تمام گذاشت و گوشی بسیار زیبایی را راهی بازار کرد. همین موضوع باعث شده که این سوال به وجود بیاید که آیا این شرکت کره‌ای می‌تواند نوت ۸ را زیباتر از گلکسی اس ۸ طراحی کند ؟ این سوال باعث شد که طراحی به اسم Muhsin M. Belaal Auckburaully  با توجه به احتمالات موجود گوشی نوت ۸ را طراحی کند. او ویدیویی هم از طراحی خودش منتشر کرده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید:

در این ویدیو می‌توانید گلکسی نوت ۸ را از زاویه‌های مختلف مشاهده کنید. براساس شایعات این گوشی دوربین دوتایی دارد و سنسور تشخیص اثر انگشت هم به زیر دوربین دوتایی انتقال پیدا کرده است. حتی گفته شده که نوت جدید یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی با کیفیت QHD+، شش گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین شاید این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی کند و قطعا پورت USB Type-C خواهد داشت.

 

منبع: behance
telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Mohsen

    سلام…لحظه شماری میکنم برای خریدش…قصد خرید s8 رو داشتم اما همین که فهمیدم تابستون نوت ۸ میخواد بیاد بیخیال شدم چون نوت۴ دارم و میدونم این گوشی چقد عالیه.

  2. Alireza.ak

    من نوت ۸ رو می گیرم عالیه هر روز دارم به صفحه ی شما و دیگر صفحات می ندازم تا ببینم از این گوشی خبری نشده من عاشقشم ما یک تبلت نوت خیلی قدیمی داریم با این که گوشیم s5 هس و از اون جدید تره گوشیم رو گذاشتم کنار با نوت کار می کنم هر روز دارم مطالبش رو می خونم خدایا کی میاد

  3. reza ch

    واقعا خوشگله
    آیفونو کاملا نابود کرد ایول 🙂

  4. abbas.ipa

    خداییش قشنگ بود.بعد ایفون فقط نوت سامسونگ

    1. Alireza.ak

      بعد نه با آیفون می جنگه و شاید هم سامسونگ بهتره اون اتفاقی که به نوت۷ افتاد آیفون پیشین گرفت اما این دفعه سامسونگ بهتره

  5. mohammad

    وااااااااای اگه این شکلی باشه که بی نظیره
    الان پشیمونم چرا s8 گرفتم 🙁

    1. بابک

      چرا پشیمان.اینها همش در حد شایعه هست.یادمه توی شایعات اس ۸ صحبت از دوربین دوتایی میشد ولی دیدیم در مورد دوربین گند زد.ولی ناگفته نماند سامسونگ هم یاد گرفته که طرفداراشو با شایعات به بازی بگیره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه