آیا گوشی A9 واقعا یک محصول میان‌رده است؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
HTC

شرکت HTC به زودی گوشی A9 را معرفی می‌کند. تلفن‌همراهی که به نظر می‌رسد یک محصول پرچم‌دار نباشد. قبلا شایعاتی از این محصول منتشر شده بود که نشان از حضور سخت‌افزار قدرتمند روی این گوشی نداشتند.

گوشی HTC A9 در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۴۰۶۹۸ را به‌دست آورده است. با توجه به این امتیاز، A9 یک محصول میان‌رده خواهد بود.

به‌تازگی اطلاعات جدیدتری از این گوشی در بنچمارک AnTuTu منتشر شده است. با توجه به این اطلاعات گوشی A9 یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت Full HD دارد که تراکم پیکسلی ۴۴۱ پیکسل بر هر اینچ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. در بنچمارک AnTuTu به این موضوع اشاره شده که این گوشی از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۰ که یک پردازنده هشت هسته‌ای در خودش قرار داده، استفاده می‌کند. همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 405 هم روی آن قرار گرفته است.
با توجه به نتایج به‌دست آمده، گوشی A9 دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است. این تلفن‌همراه هوشمند در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۴۰۶۹۸ را به‌دست آورده که برای یک گوشی قدرتمند بسیار پایین است.
درحالی که بسیاری از علاقه‌مندان به شرکت HTC امیدوار بودند این محصول یک گوشی پرچم‌دار باشد، اطلاعات منتشر شده خلاف این موضوع را ثابت کرده‌اند. به نظر می‌رسد که HTC در حال ساخت یک گوشی دیگر به نام O2 است که به عنوان پرچم‌دار این شرکت در سال آینده راهی بازار می‌شود. به احتمال زیاد برای این محصول از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده خواهد شد.
در تصاویر زیر اطلاعات منتشر شده از گوشی A9 در بنچمارک AnTuTu را مشاهده کنید.

HTC-One-A9-specs-leaked-from-AnTuTu-benchmark-test

HTC-One-A9-specs-leaked-from-AnTuTu-benchmark-test (1)

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه