آیا Galaxy S9 اسنپ‌دراگون ۸۴۰ دارد؟

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد سامسونگ خیلی جدی ساخت پرچم‌دار بعدی خودش را آغاز کرده است. شنیده بودیم که سامسونگ می‌خواهد یک مدل کوچکتر و ساده‌تر از Galaxy S8 را عرضه کند که این شایعه رسما تکذیب شد. با این حال،‌ اخیرا یک گوشی جدید سامسونگ، که مشخصاتی بسیار قوی هم دارد، در بنچمارک Geekbench تست شده است.

سامسونگ یک تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۴۰ در این گوشی قرار داده و همین موضوع باعث شده است که تصور کنیم، این گوشی Galaxy S9 باشد.

این گوشی تست شده، شماره‌ی مدل‌اش SM-G9600 است و به همین دلیل، تصور می‌کنیم ربطی به خانواده‌ی محصولات Galaxy S8 داشته باشد. از طرف دیگر، سامسونگ یک تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۴۰ در این گوشی قرار داده و همین موضوع باعث شده است که تصور کنیم، این گوشی Galaxy S9 باشد. این چیپ‌ست چهار هسته با فرکانس ۱.۷۷ گیگاهرتز دارد.

در بنچمارک Geekbench هم‌چنین می‌توانیم ببینیم که این گوشی چهار گیگابایت حافظه‌ی اصلی یا همان رم دارد و روی سیستم عامل اندروید ۷.۱.۲ نوگت اجرا می‌شود.

می‌توانید در ادامه، تصویر تست گوشی SM-G9600 سامسونگ را ببینید. به نظر شما، این گوشی، آیا مدل تازه‌ای از Galaxy S8 است یا اینکه با اولین اطلاعات Galaxy S9 برخورد کرده‌ایم؟

 

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه