۳۰ درصد از تصاویر سایت فلیکر با آیفون گرفته شده‌اند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فلیکر

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی سایت «فلیکر» (Fliker) در سال ۲۰۱۵ بیش از ۳۰ درصد عکس‌های آپلود شده روی این سایت به وسیله آیفون بوده است.

سایت فلیکر اعلام کرد که ۳۰ درصد عکس‌های آپلود شده در سال ۲۰۱۵ روی این سایت، توسط گوشی‌های آیفون گرفته شده‌اند.

سایت آپلود عکس فلیکر با محبوب شدن تلفن‌ها همراه هوشمند از جمله آیفون مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت. در سال ۲۰۱۰ تنها ۷ درصد عکس‌ها با گوشی‌های آیفون در این سایت آپلود می‌شدند و با توجه به آمار منتشر شده میزان آپلود عکس به وسیله‌ی آیفون در سال ۲۰۱۵ به ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

در اطلاعات منتشر شده، دو گوشی آیفون ۶ و آیفون ۵s محبوب‌ترین گوشی‌های آیفون برای آپلود عکس در سایت فلیکر بوده‌اند. در کنار این دو مدل گوشی‌های دیگری مانند آیفون ۵، آیفون ۴s، آیفون ۴، آیفون ۶ پلاس و آیفون ۵c دیده می‌شوند. بعد از این گوشی‌ها هم نام دوربین EOS 5D Mark II شرکت کانن به چشم می‌خورد.

در حالی که نام گوشی‌های آیفون در بین ۱۰ محصول برتر سایت فلیکر دیده می‌شوند، اگر این لیست را به ۲۰ محصول برتر افزایش دهید نام گوشی‌های سامسونگ هم مشاهده خواهد شد. تنها ۳٫۸ درصد عکس‌های آپلود شده در سال ۲۰۱۵ مربوط به گوشی‌های سامسونگ می‌شوند. در لیست گوشی‌های محبوبی که جزو ۲۰ محصول برتر سایت فلیکر قرار گرفته‌اند، نام گوشی‌های گلکسی S4، گلکسی S5 و گلکسی SIII دیده می‌شود.

در ادامه مشخص شده که ۲۰ درصد عکس‌های آپلود شده روی سایت فلیکر درسال ۲۰۱۵ هم مربوط به دوربین‌های کانن می‌شدند.

آمار به این موضوع اشاره می‌کنند استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند برای عکاسی بیشتر از دوربین‌های حرفه‌ای بوده است.

‌‌‌‌‌

منبع: Apple Insider

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه