آیفون ۲۰۱۹ احتمالا دوربین سه‌تایی خواهد داشت

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
دوربین سه‌تایی

چند وقتی می‌شود که دوربین دوتایی به بخشی از ویژگی گوشی‌های پرچم‌دار سال تبدیل شده است. در همین حال، شنیدن دوربین سه‌تایی گوشی هوآوی P20 فضا را برای عاشقان عکاسی و دنیای تکنولوژی جالب‌تر می‌کند. در همین راستا، گزارشی از منابع تایوانی منتشر شده که از دوربین سه‌تایی آیفون ۲۰۱۹ خبر می‌دهد.

بازار گوشی‌های پرچم‌دار به لطف دوربین دوتایی داغ‌‌تر از همیشه شده و شرکت‌هایی مثل اپل، سامسونگ، هوآوی و ال‌جی به این سمت و سو کشیده شده‌اند. درحقیقت با اقدامی که از سوی این شرکت‌های نام‌دار و مدعی در دنیای تکنولوژی صورت گرفته، دیگر شاهد عرضه گوشی پرچم‌دار با دوربین پشتی تک‌لنز نیستیم. هنوز چیزی از این ترند داغ نگذشته که هوآوی و اپل یک قدم فراتر رفته‌اند و می‌خواهند گوشی‌های جدیدشان را به دوربین سه‌تایی مجهز کنند.

در گزارش‌های اخیر گفته شده که دوربین سه‌تایی هوآوی احتمالا می‌تواند تصاویری با حداکثر رزولوشن ۴۰ مگاپیکسل ثبت کنند. احتمالا بیشتر کاربران به ثبت تصاویر با این دقت تصویر نیازی ندارند و رزولوشن تصاویر را با دقت کم‌تر تنظیم می‌کنند. هنوز به‌طور قطعی مشخص نیست که آیا گوشی جدید اپل به این فناوری مجهز می‌شود و اگر چنین شایعه‌ای درست از آب درآید، در رقابت با گوشی جدید هوآوی ظاهر می‌شود. تا روشن شدن این موضوع باید منتظر خبرهای بیشتری باشیم.

منبع: ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. mohammadreza

    دمت گرم دیجیکالا که دل این دوستان “متنفر از اپل” رو شاد کردی
    بیچاره ها تا الان هیچ سوژه ای نداشتن که بگن اپل چیزی رو از کسی کپی کرده
    خود هواوی که دست همه کپی کارا(copycats) رو از پشت بسته
    دو نمونش توی خود P20pro بریدگی بالای صفحه نمایش(notch) و دوربین عقب دوگانه و عمودی در گوشه سمت چپه
    در ضمن دوستان متنفر(apple haters) زیاد خوشحال نباشن چون این خبر فقط درحد شایعست

  2. Milad

    ایفون پرست ها کجا هستند.
    همونایی که عقیده دارند اپل اول یکاری رو انجام میده و بقیه فقط از روی اون کپی میکنند

    1. کسری

      شما کجا بودین وقتی که کمپانیا از اپل کپی میکردن؟؟؟؟؟

  3. Fary

    یکی از بهترین ایده هایی که دیدم توسط یه شرکت که اسمشو یادم رفته صفحه نمایش کشویی روی دوربین جلو و سنسور های گوشی و بلندگوی مکالمه بود واقعا ایده جذاب و جدیدی هست و خیلی عالیه ، اگه هرکدوم از این شرکتهای اسمی بتونن انجامش بدن و عملی بشه واقعا فوق العاده اس و یه قدم بزرگ به سمت گوشی های کاملا تمام صفحه و بدون حاشیه هست ، حاشیه ها تقریبا به صفر میرسن
    امیدوارم عملی بشه

  4. امیر سعید

    احتمالا تا ۲۰۲۵ پشت گوشی ها همش دوربینه همینطور پیش بریم ۲۰ ۳۰ تا دوربین میاد پشت گوشی ها که هرکدوم یکاری میکنن بابا نواوریتون کجا رفته یا جای اثر انگشت هی عوض میشه یا دوربینا بیشتر میشه یا رم و سی پی یو هیچچچ کدوم هم ارزش نداره ادم از مدل قبلی یا حتی ۲ ۳ سال پیش بیاد رو نسل جدید

  5. مهمان

    اصلا هم تقلید از هواوی نیست !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه