آیفون ۶s بیش از اندازه گرم می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدت زیادی از عرضه شدن گوشی آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس نمی‌گذرد. تا اینجا این گوشی‌ها به خوبی کار می‌کنند و مشکلی در آن‌ها دیده نشده است. البته به تازگی برخی کاربران گفته‌اند که گوشی آن‌ها بیش از اندازه گرم می‌شود.

یکی از کاربرانی که گوشی آیفون ۶s پلاس را خریداری کرده، گفته که این محصول بیش از اندازه گرم می‌شود.

براساس تصویری که منتشر شده، گوشی برخی از کاربران به دلیل گرم شدن زیاد از کار می‌افتد و کاربر تا سرد شدن آن باید صبر کند. شخصی که این عکس را منتشر کرده گفته که این مشکل را در آیفون ۶ نداشته است. او گفته در شهری زندگی می‌کند که هوا سرد است و در زمانی که می‌خواسته با گوشی عکس بگیرد با مشکل گرمایی در آیفون ۶s مواجه شده است.
این کاربر به این موضوع اشاره کرده که با گوشی خودش کارهای بسیار معمولی مانند گردش در اینترنت و عکس گرفتن انجام می‌داده و حتی گوشی در بیشتر مواقع در جیب‌‌اش قرار داشته است. او گفته که آیفون ۶s پلاسی که خریدرای کرده، گرم‌ترین آیفونی بوده که تا این لحظه داشته است.

iphone-6s-overheat-360x640

مشکل گرم شدن آیفون در مدل‌های قبلی هم وجود داشت. بسیاری از کاربران دلیل این گرم شدن را باز بودن برخی برنامه‌ها می‌دانند که باعث می‌شود پردازنده گوشی همیشه فعال باشد. برخی از کاربران هم می‌گویند که این مشکل از زمانی به وجود می‌آید که آیفون را به سرویس iCloud متصل می‌کنند.

منبع: Uber Gizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۱ دیدگاه
  1. Avatar سما

    سلام گوشی من ۶sهستش الان ۲روزه خود به خود به هرجا که باشی بیرون میاد و به حالت قفل میره،باید چیکار کنم؟

  2. Avatar elizabet

    سلام من از دیروز یک مشکلی پیدا کرده ام که هر دقیقه یکبار گوشی در هر برنامه ای باشم بیرون میاد بدون ذخیره حالت و به حالت قفل می رود. اینطوری حتی بک آپ هم نمی تونم بگیرم که ریست کنم.
    لطفا راهنماییم کنید

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه