آیفون ۶s چهار برابر محبوب‌تر از ۶s پلاس

۱۴ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس آمار منتشر شده در وب‌سایت آماری localystics، آیفون ۶s از آیفون ۶s پلاس چهار برابر محبوب‌تر است.

آیفون ۶ با سهمی ۳۳ درصدی از آیفون‌های فعال، محبوب‌ترین گوشی آیفون به حساب می‌آید.

براساس گزارشی منتشر شده توسط Locaystics، آیفون ۶s چهار برابر محبوبیت بیشتری از آیفون ۶s پلاس دارد. این گزارش نشان می‌دهد که ۱٫۵ درصد کل آیفون‌های فعال مربوط به آیفون ۶s است، در حالی که آیفون ۶s پلاس تنها ۰٫۴ درصد آیفون‌های فعال را تشکیل می‌دهد.

گرچه آیفون ۶s از آیفون ۶s پلاس فروش بهتری دارد، اما باید به این نکته توجه کنیم که دومین فبلت اپل نسبت به مدل سال گذشته از نظر فروش وضعیت بهتری دارد. مدل ۵٫۵ اینچی، سال گذشته در هفته‌ی اول، ۰٫۳ درصد آیفون‌های فعال را تشکیل می‌داد که در مقایسه با سهم ۲٫۴ درصدی آیفون ۶ بسیار کم بود.

Localytics-iPhone-6-v-6S-One-Week-2015 Localytics-iPhone-Adoption-One-Week-2015

اینکه درصد آیفون‌های ۶s و ۶s پلاس نسبت به سال گذشته کمتر است، به این معنی نیست که تعداد کم‌تری از این دستگاه‌ها به فروش رفته است. علت تفاوت آمار میان این دو آیفون از این ناشی می‌شود که طبیعتا سال گذشته تعداد آیفون‌های موجود در بازار کمتر بود. اپل اخیرا اعلام کرد که در سه روز اول عرضه‌ی آیفون تعداد ۱۳ میلیون از این دستگاه به فروش رفت. این رقم از رکورد سال گذشته برای آیفون ۶ (۱۰ میلیون دستگاه) بیشتر است.

براساس آمار ارایه شده از Localystics، آیفون ۶ با سهمی ۳۳ درصدی از آیفون‌های فعال، محبوب‌ترین گوشی آیفون به حساب می‌آید. به دنبال آن آیفون‌های ۵s و ۵ می‌آیند که هرکدام به‌ترتیب ۲۳٫۲ و ۱۱٫۲ درصد از آیفون‌های فعال موجود در بازار تشکیل می‌دهند. در نظر داشته باشید که این آمار به میزان فروش دستگاه‌ها مربوط نیست، بلکه نسبت مدل‌های مختلف آیفون به کل آیفون‌های فعال در دست کاربران را نشان می‌دهد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Localystics

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar mohammad

    ۶sفقط دویست سیصد هزار تومان گرون تر از ۶ هست.ولی خییلی قوی تر و بهتر.پس چرا نتایج برعکسه؟

  2. Avatar آیفون 6

    آیفون ۶ واقعا گوشی خوبی هستش ولی آیفون ۶ پلاس هم نباید دسته کم گرفت . طبق مقایسه ای که خود دی جیکالا بین گوشی های هوشمند امسال انجام داد آیفون ۶ پلاس رو بالاتر از ۶ معرفی کرد اگر اشتباه نکنم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه