آیفون ۷ باریک‌ترین گوشی اپل خواهد بود

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

درحالی که هنوز گوشی‌های آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس معرفی نشده‌اند، شایعات مختلفی درباره گوشی آیفون ۷ منتشر شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که آیفون ۷ باریک‌ترین گوشی ساخته شده توسط اپل خواهد بود.

‌به‌تازگی Ming-Chi Kou آنالیزور شرکت KGI گفته است، آیفون ۷ در نیمه دوم سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌شود و به احتمال زیاد باریک‌ترین گوشی ساخته شده توسط اپل خواهد بود. براساس اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که اپل قصد دارد آیفون ۷ را با ضخامت ۶ یا ۶.۵ میلی‌متر تولید کند. اگر این گوشی با ضخامت ۶.۵ میلی‌متر هم ساخته شود، از گوشی آیفون ۶ با ۶.۹ میلی‌متر ضخامت باریک‌تر خواهد بود.

تا این لحظه مشخص شده که اپل قصد دارد در تاریخ ۱۸ شهریور ماه از آیفون و آیپد جدید رونمایی کند. به احتمال زیاد برای بدنه این گوشی از آلومینیوم استفاده شده و قابلیت Force Touch هم به آن اضافه شده است. دیروز در خبرها گفته شود که آیفون جدید می‌تواند سه نوع تپ مختلف را شناسایی کند.
در روزهای گذشته هم اطلاعات مختلفی از آیپد جدید این شرکت منتشر شده بود. به احتمال زیاد اپل از یک آیپد بزرگ‌تر با صفحه نمایش ۱۲.۹ اینچ رونمایی خواهد کرد. این تبلت از قلم مخصوصی بهره می‌برد. همچنین دیروز تصاویری از رندرهای این تبلت منتشر شده بود که با توجه آن‌ها آیپد جدید ضخامت بیشتری درمقایسه با آیپدهای قبلی دارد.
قبلا در شایعات گفته شده بود که آیفون ۷ یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت و یک صفحه نمایش QHD برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین به نظر می‌رسد که اپل از پردازنده A10 روی آن استفاده کرده است. مدتی پیش تصاویر طرح‌های مفهومی آیفون ۷ منتشر شده بود که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید:

iPhone7-1-1 iPhone7-1-2 iPhone7-1-3 iPhone7-1-4 iPhone7-1-5 iPhone7-1-6

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar radin haghighi

    یعنی اگه اینجوری باشه عالی میشه ….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه