آیفون ۸ از گلکسی S8 گران‌تر خواهد بود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعه شده که آیفون ۸ گوشی گران قیمتی خواهد بود. با توجه به امکاناتی که روی این گوشی جدید قرار می‌گیرد، افزایش قیمت چیز تعجب برانگیزی نیست. حالا یکی از تحلیلگران سازمان UBS به این موضوع اشاره کرده که مدل ۶۴ گیگابایتی آیفون ۸ بین ۸۵۰ تا ۹۰۰ دلار قیمت دارد و قیمت آن بیشتر از گلکسی S8 پلاس و دیگر گوشی‌های گران قیمت بازار خواهد بود.

گفته شده که مدل ۲۵۶ گیگابایتی آیفون ۸ هم به احتمال زیاد نزدیک به ۱۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت و این در حالی است که گوشی‌هایی مثل آیفون ۷s و آیفون ۷s پلاس به ترتیب ۶۵۰ و ۷۵۰ دلار قیمت خواهند داشت.

آیفون ۸ از صفحه نمایش OLED برخوردار است و گفته می‌شود که دکمه‌ خانه ندارد و سنسور تشخیص صورت برای آن در نظر گرفته شده است.

به احتمال زیاد آیفون‌های جدید اپل مانند سال‌های گذشته در شهریور ماه معرفی خواهد شد. امسال، آیفون ده ساله می‌شود و اپل قصد دارد به همین مناسبت ویژگی‌های جدیدی را روی تلفن همراه هوشمند خودش قرار دهد.

منبع: Phone Arena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar هژبر

    ایفون در کل خیلی مزخرفه اینو همه میدونن

  2. Avatar احمد

    سلام
    این چه کاریه اپل میکنه!مگه نباید جدید ترین تکنولوژیهاشو رو همون دو مدل همیشگی بزاره؟!اینطوری که مدل ۷ و ۷اس هیچ هیجانی نخواهد داشت جز ارتقای سخت افزاری.در ضمن مگه مدل ۶۴ گیگابایتی حذف نشده؟!

    1. Avatar احسان

      اپل با مردن استیو مرد و فقط نام آون مونده
      سامسونگ از این پس باید با شیائمی رقابت کنه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه