آیپد ایر ۹.۷ اینچی عرضه نمی‌شود

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات منتشر شده به نظر می‌رسد که شرکت اپل امسال قصد ندارد مدل جدید آیپد ایر در اندازه ۹.۷ اینچ را عرضه کند.

به‌نظر می‌رسد که اپل قصد ندارد آیپد ایر جدید را در اندازه ۹.۷ اینچ امسال راهی بازار کند.

به‌تازگی یک خبرگزاری چینی به این موضوع اشاره کرده که اپل امسال آیپد ایر جدید در اندازه ۹.۷ اینچ عرضه نخواهد کرد. این خبرگزاری در ادامه گزارش خودش گفته است که شرکت اپل سفارش تولید آیپد در اندازه ۱۲.۹ اینچ و آیپد مینی ۴ را به شرکت Foxconn داده است.

در خبرهای قبلی به این موضوع اشاره شده بود که اپل قصد دارد مدل جدید ایپد را با نام ایپد پرو معرفی کند. همین اقدام شرکت اپل برای ساخت یک تبلت بزرگ‌تر باعث شده که امسال شاهد مدل جدید آیپد ایر نباشم. به‌احتمال زیاد در سال آینده باید آیپد ایر جدید را مشاهده کنیم. البته این احتمال هم وجود دارد که اپل یک ایپد ایر جدید در همان اندازه‌های قبلی معرفی کند که تنها از نظر سخت‌افزاری بهبود پیدا کرده است. اپل قبلا چنین‌کاری را برای آیپد مینی ۳ انجام داده بود.
در چندماه گذشته تصاویر مختلفی از آیپد پرو منتشر شده بود که به وجود چهار بلندگو روی این تبلت اشاره می‌کرد. این بلندگوها در گوشه‌های تبلت قرار گرفته‌اند. همچنین با توجه به این تصاویر مشخص شده که ایپد پرو از USB Type-C بهره می‌برد که به وسیله آن می‌توان دستگاه را شارژ کرد. در اوایل سال ۲۰۱۵ هم وال‌استریت ژورنال به این موضوع اشاره کرد که آیپد پرو با قلم مخصوص عرضه می‌شود و این احتمال وجود دارد که اپل یک صفحه‌کلید و ماوس هم برای آن عرضه کند.

700

درحال حاضر تبلت‌های بزرگ مورد توجه بسیاری از علاقه‌مندان قرار گرفته‌اند. سامسونگ سال گذشته تبلت‌های ۱۲ اینچی معرفی کرد که با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد. اپل هم برای اینکه بتواند این بخش از بازار را به‌دست بیاورد، درحال ساخت یک آیپد جدید در اندازه‌ای بزرگ‌تر است.
منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه