آیپد بزرگ‌تر در راه است؟

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعه شده که اپل مشغول کار روی محصول جدیدی از خانواده‌ی آیپد است؛ آیپدی که ممکن است صفحه نمایشی با اندازه‌ی ۱۰.۵ اینچ و دقت تصویر ۲۲۲۴ در ۱۶۶۸ پیکسل داشته باشد. اگر این شایعه حقیقت داشته باشد، به زودی شاهد انواع مدل‌های آیپدی هستیم که ابعاد نزدیکی به هم دارند؛ آیپد ۷.۹ اینچی، آیپد ۹.۷ اینچی، آیپد ۱۰.۵ اینچی و عضو بزرگ‌تر این خانواده یعنی آیپد ۱۲.۹ اینچی.

در ایمیلی که مدیر شرکت Display Mate Technologies به نشریه‌ی Forbes فرستاده، گفته که اپل رزولوشن آیپد ۱۰٫۵ اینچی را مقداری افزایش می‌دهد تا تراکم پیکسلی آن هم‌اندازه‌ی تراکم‌پیکسلی آیپدهای کوچکتر شود. او هم‌چنین بیان کرده که اگر در آیپد جدید شاهد باریک‌تر شدن حاشیه‌های تصویر باشیم، نسبت تصویر از ۱.۳۳ به ۱.۵۰ و مساحتش، ۳۱ درصد افزایش پیدا می‌کند. اگر حاشیه‌ی تصویری هم وجود نداشته باشد، در این‌صورت ابعاد آیپد ۹.۷ با گوشه‌های منحتی، شاهد اندازه تصویر ۱۱.۲ اینچی هستیم.

احتمالا جالب باشد که شاهد آیپد جدید اپل، با ابعاد ۱۰.۵ اینچی باشیم؛ ایپدی که خیلی از مدل ۹.۷ اینچی بزرگ‌تر نیست. با این حال اگر این شایعه‌ها درست باشند، باید در ماه مارس منتظر اعلام خبر از سوی اپل باشیم.

منبع: ubergizmo

‌‌‌

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه