آیپد پرو هنگام شارژ، خود به خود خاموش می‌شود

۲۶ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیپد پرو

بعضی از کاربران آیپد متوجه شده‌اند که آیپدشان هنگام شارژ شدن کاملا خاموش می‌شود و با کلید روشن/خاموش هم روشن نمی‌شود.

بعضی از کاربران شارژرهای متفاوت و کم‌توان را امتحان کردند، اما هیچ فایده‌ای نداشت.

آیپد پرو صرفا یک تبلت بزرگ نیست، بلکه ظاهرا اپل با معرفی یک قلم و صفحه کلید برای این دستگاه در نظر داشته آیپد پرو را به نوعی به عنوان یک کامپیوتر شخصی هم معرفی کند. تیم کوک، مدیر عامل اپل هم چند روز پیش گفته بود که آیپد پرو در نهایت جای کامپیوترهای شخصی را خواهد گرفت. اما ظاهرا بعضی از این دستگاه‌ها یک نقص فنی دارند.

در وب‌سایت «ردیت» (Reddit) پستی وجود دارد که در آن کاربران مختلفی گفته‌اند آیپد پرویشان هنگام شارژ شدن خود به خود خاموش می‌شود. یک تاپیک مشابه هم در صفحه‌ی پشتیبانی اپل دیده می‌شود. تعدادی از کاربران آیپد پرو شکایت‌هایشان را به پشتیبانی اپل برده‌اند.

یکی از کاربران گفته است: “موقع شب آیپد ۴۰ درصد باتری داشت، من آن را گذاشتم شارژ شود و رفتم که بخوابم. صبح که از خواب بیدار شدم، آیپد خاموش بود. اصلا روشن نمی‌شد. مجبور شدم دستگاه را ریسِت کنم تا روشن شود. چند ساعت با آن کار کردم تا اینکه باید می‌رفتم کاری را انجام بدهم. به خاطر همین دستگاه را گذاشتم شارژ شود. وقتی برگشتم دوباره با همان مشکل مواجه شدم. دوباره باید دستگاه را ریسِت می‌کردم تا روشن شود.”

بعضی از کاربران شارژرهای متفاوت و کم‌توان را امتحان کردند، اما هیچ فایده‌ای نداشت. بازنشانی آیپد به حالت کارخانه هم جواب نداد. با این اوصاف، تنها گزینه‌ای که برای کاربران باقی می‌ماند این است که دستگاه‌شان را به فروشگاه اپل ببرند و آن را تعویض کنند. علت بروز این مشکل مشخص نیست. معلوم نیست این مشکل به سخت‌افزار مربوط می‌شود یا نرم‌افزار.

منبع: Apple Support

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    اینم از همخوانی سخت افزار و نرم افزار خخخ

    1. Avatar محمد امين

      نه سامسونگ چیزیش نیست??????

      1. Avatar علی جوادی

        محصولات اپل بدون عیب و نقصه…بابا این که ایراد نیست…حتما برقی که وارد شارژر آیپد شده ویروس داشته…تیم کوک به هیچ عنوان زیر بار مشکلات زیاد محصولاتشون نمیرن و تقصیر رو گردن کسی دیگه میندازن…آقای محمد امین الان کی به سامسونگ اشاره کرد که حرف اونو میزنی…این نشون میده که تمام دنیا محصولاتشون رو با برترین کمپانی جهان;سامسونگ معظم مقایسه میکنن…سامسونگ یعنی تجربه ی استفاده از محصولات آینده در زمان حال
        با تشکر از مدیریت محترم دی جی کالا

  2. Avatar سجاد

    متاسفانه بعضی دستگاهای ساخت اپل ابتدای تولید ایرادات سخت افزاری دارن، نمونش ایراد دکمه پاور ایفون۵ ایراد انتن ۴s ومشکل دوربین ۶ plus ! بهتره برای خرید محصولات تازه وارد اپل عجله نکنیم! مخصوصا توکشور ما که خدمات پس از فروش برای اپل وجود نداره. وگرنه توکشورای دیگه با مراجعه به اپل سنتر براحتی مشکل رو برطرف میکنن!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه