احتمال عرضه‌ی گوشی موتو X فورس در آذر ماه

۱۸ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی های سری moto

تاکنون شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه شرکت موتورولا یک گوشی دیگری هم در آستین دارد که ممکن است اواخر سال جاری میلادی آن را عرضه کند.

براساس شایعات منتشر شده از سوی یک افشاگر توییتری، گوشی موتو X فورس (Force) سه ماه دیگر عرضه خواهد شد.

منابع ادعا می‌کنند که این گوشی موتو X فورس خواهد بود که احتمالا با یک نمایشگر غیرشکننده عرضه خواهد شد. مسوولان شرکت موتورولا رسما چیزی درباره‌ی این دستگاه نگفته‌اند، پس باید به هر اطلاعاتی از منابع غیررسمی به دیده‌ی شک و تردید نگاه کرد.

افشاگر توییتری @upleaks که برای خود اسم و رسمی دست و پا کرده است، شایعه‌ی جدیدی درباره‌ی گوشی موتو X فورس منتشر کرده است. ظاهرا این گوشی قرار است آذر ماه امسال با قیمتی معادل ۶۳۰ دلار عرضه شود.

شایعات قبلی نشان می‌دهند که موتو X فورس یک نمایشگر ۵.۴ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ خواهد داشت. همچنین در این گوشی از چیپست اسنپ‌دراگون ۸۱۰، رم ۳ گیگابایتی و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده است.

موتو X

علاوه بر این، انتظار می‌رود این گوشی یک باتری ۳۷۶۰ میلی‌آمپری، دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی داشته باشد. پوشش نانویی این دستگاه هم از آن در مقابل باران محافظت می‌کند.

اگر جدیدترین شایعه‌ی @upleaks صحت داشته باشد، بنابراین این گوشی با قیمت ذکر شده در ماه آذر همین سال به بازار راه خواهد یافت. اما تا زمانی که شرکت موتورولا این موضوع را تایید نکند، نمی‌توانیم از آن مطمئن باشیم.

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه