احتمال عرضه آیفون ۶c‌ در سال ۲۰۱۶‌ افزایش یافت

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل یکی از شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه طراحی و تولید ابزارهای هوشمند است. به طور حتم پیش از این اخبار و شایعه های زیادی پیرامون نسل جدید آیفون اپل شنیده‌اید. همانطور که می‌دانید احتمالا قرار است اپل به زودی دو آیفون ۶s و ۶s پلاس را به طور رسمی رونمایی کند.

اپل در حال کار روی یک گوشی هوشمند است که به عنوان جایگزین آیفون ۵c شناخته می‌شود و احتمالا در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

این در حالی است که به تازگی گزارش‌های جدیدی از سوی یک منبع داخلی در اپل توسط دیجی‌تایمز منتشر شده است.براساس این گزارش‌ها اپل در حال کار روی نسل جدیدی از آیفون است که قیمت کم‌تری نسبت به آیفون ۶s و ۶s پلاس خواهد داشت. احتمالا نام این گوشی آیفون ۶c خواهد بود و در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ روانه بازار خواهد شد. به گفته این منبع داخلی این گوشی قرار است به عنوان جانشین آیفون ۵c اپل معرفی و عرضه شود.

6s

پیش از این قرار بود اپل نسخه پلاستیکی آیفون ۶s و ۶s پلاس را همزمان با رونمایی این گوشی‌ها در آینده‌ای نزدیک معرفی و در بازار عرضه کند. این در حالی است که براساس اخبار و گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد اپل قصد دارد زمان عرضه‌ی این محصول را تا سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶‌ به تعویق اندازد. احتمالا قرار است شرکت اپل در این گوشی هوشمند از تراشه‌هایی که از فرآیند تولید FinFET مبتنی بر لیتوگرافی ۱۴ نانومتری سامسونگ و ۱۶ نانومتری TSMC تایوان هستند، استفاده کند. همچنین پیش از این اخباری مبنی بر این‌که اپل قصد داشت آیفون ۶c را به لیتوگرافی ۲۰ نانومتری مجهز کند شنیده می‌شد؛ اما به نظر می‌رسد اپل تصمیم خود را تغییر داده و قصد دارد در این گوشی از فناوری‌های جدیدتری برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی و قدرت بیشتر استفاده کند.

منبع: Phone Arena

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه