احتمال معرفی ال‌جی Q7 در کنار دو پرچم‌دار G7 و V35

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، الجی در سال جاری احتمالا از گوشی جدیدی تحت عنوان Q7 رونمایی می‌کند. بر همین اساس، گوشی LG Q7 احتمالا هم زمان با دو گوشی پرچم دار G7 و V35 معرفی خواهد شد.

در نمایشگاه MWC 2018 شایعاتی شنیده شد که شرکت الجی پشت درهای بسته از گوشی‌های V35، Q7 و پروتوتایپ G7 رونمایی کرد. حالا در جدیدترین گزارش های منتشر شده، با خبر شدیم که شواهد بیشتری از معرفی گوشی Q7 در سال جاری به دست آمده و احتمال معرفی گوشی LG Q7 یبشتر شده است. البته هنوز اطلاعات زیادی از الجیQ7 زیادی در دست نیست اما شایعاتی درمورد این گوشی عنوان شده بود.

احتمال دارد گوشی الجی Q7 به اسنپ دراگون ۴۵۰ و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶ مجهز شود. این تلفن همراه هوشمند احتمالا به دوربین دوتایی ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی مجهز می شود. گوشی الجی Q7 به احتمال زیاد از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی بهره می برد. گفته شده که قیمت حدودی این تلفن همراه هوشمند ۵۰۰ دلار خواهد بود.

الجی پیش از این، دو گوشی Q6 و Q8 معرفی کرد و به نظر می رسد در سال جاری شاهد رونمایی مدل Q7 باشیم. سری Q الجی به ویژه گوشی LG G6 توانست به عنوان گوشی میان رده قدرتمند نظر بسیاری از مشتریان را به سوی خود جلب کرد. نظر شما در مورد این سری محصول الجی چیست؟

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه