احتمال معرفی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ اکس‌ال در مهر ماه

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات درباره گوشی‌های جدید مایکروسافت بسیار زیاد است. هفته پیش در خبرها به این موضوع اشاره شده بود که مایکروسافت قصد دارد سه گوشی لومیای جدید معرفی کند.

براساس اخبار منتشر شده به‌نظر می‌رسد که دو گوشی لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ اکس‌ال در مهر ماه معرفی می‌شوند.

براساس این شایعات مایکروسافت قصد دارد لومیا ۵۵۰، لومیا ۷۵۰ و لومیا ۸۵۰ را معرفی کند. البته مدتی بعد خبری منتشر شد که حاکی از کنسل شدن ساخت گوشی لومیا ۸۵۰ بود. گزارش‌ها به این موضوع اشاره کرده بودند که لومیا ۸۵۰ از یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با وضوح‌تصویر ۷۶۸×۱۲۸۰ بهره می‌برد و یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۴۱۰ برای آن در نظر گرفته شده بود. همچنین این گوشی دارای یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو بوده است. ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به‌حساب می‌آید. همچنین به‌نظر می‌رسید که یک باتری ۲۶۵۰ میلی‌آمپری برای آن در نظر گرفته شده باشد.

newlumias

براساس شایعاتی که به تازگی منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد دو مدل سطح بالا از گوشی‌های لومیا که ۹۵۰ و ۹۵۰ اکس‌ال نام دارند را معرفی کند. قبلا به این موضوع اشاره شده بود که مایکروسافت قصد داشت این گوشی‌ها را در مراسم IFA 2015 رونمایی کند؛ اما به‌نظر می‌رسد که این شرکت می‌خواهد این دو گوشی پرچم‌دار خودش را در یک برنامه جداگانه در مهر ماه به‌نمایش دربیاورد. براساس اطلاعات منتشر شده مایکروسافت نام Talkman را برای لومیا ۹۵۰ و نام Cityman را برای لومیا ۹۵۰ اکس‌ال در نظر گرفته است. همچنین نام Saana را برای لومیا ۸۵۰ و Saimaa را برای لومیا ۶۵۰ انتخاب کرده است. این احتمال وجود دارد که مایکروسافت یک پروژه مشترک با شرکت اینتل هم داشته باشد. پروژه‌ای که هنوز چیزی درباره آن‌ نمی‌دانیم. با توجه به این موضوع که هیچ‌کدام از این شایعات از سوی مایکروسافت تایید نشده‌اند، هنوز نمی‌توانیم درباره تعداد گوشی‌های درحال ساخت این شرکت صحبت کنیم. تنها می‌دانیم که این شرکت به مناسبت عرضه ویندوز ۱۰ برای موبایل در مهر ماه می‌خواهد چند گوشی جدید معرفی کند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه