احتمال معرفی کانن EOS 1Dx MARK II در ژانویه‌ی ۲۰۱۶

۲۳ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
دوربین کانن EOS 1Dx MARK II

براساس خبری که در وب‌سایت Canon Rumors منتشر شده، احتمالا شرکت کانن دوربین مدل EOS 1Dx MARK II را اوایل سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد کرد.

این اولین بار نیست که شایعاتی درباره‌ی مدل بعدی ۱D X به گوش می‌خورد.

کانن در گذشته چندین دوربین رده‌بالا تولید کرده است و اگر شما یک عکاس حرفه‌ای بوده و به دنبال یک مدل رده‌بالای جدید از شرکت کانن هستید، در اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی شاید بتوانید به چنین دوربینی دست یابید. اعضای وب‌سایت Canon Rumors خبر داده‌اند که دوربین کانن مدل EOS 1Dx MARK II در سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد.

گرچه صحت این شایعه تایید نشده، اما منابع Canon Rumors به آنها خبر داده‌اند که کانن EOS 1Dx MARK II احتمالا در ژانویه (دی ماه) سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی خواهد شد. ظاهرا علت این موضوع این است که کانن می‌خواهد یک دوربین DSLR مهم معرفی کند. گرچه احتمال رونمایی EOS 80D هم وجود دارد، اما اعضای Canon Rumors احساس می‌کنند که معرفی مدل EOS 1Dx MARK II اهمیت بیشتری دارد.

این اولین بار نیست که شایعاتی درباره‌ی مدل بعدی ۱D X به گوش می‌خورد. تا پایان سال ۲۰۱۴ میلادی، شایعاتی منتشر شده بود حاکی از این که این شرکت سازنده‌ی دوربین در جریان نمایشگاه بین‌المللی دوربین و تکنولوژی تصویربرداری سال ۲۰۱۵ محصول مهمی معرفی خواهد کرد؛ اما آن شایعات محقق نشدند. بنابراین، احتمال این هم وجود دارد که این شایعات جدید درست نباشند، هرچند که همیشه احتمال صحت آنها هم وجود دارد.

در هر صورت به این اطلاعات جدید به دیده‌ی شک و تردید بنگرید. نمایشگاه بین‌المللی دوربین و تکنولوژی تصویربرداری در اوایل سال ۲۰۱۶ برگزار خواهد شد، بنابراین به طور قطع، از محصولات جدیدی در جریان آن رونمایی خواهد شد. اما معلوم نیست که EOS 1Dx MARK II در آن زمان معرفی خواهد شد یا خیر.

منبع: Canon Rumors

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه