احتمال معرفی دستگاه Nexus Player گوگل در ماه آینده

۲۱ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حدودا سه روز پیش، اپل دستگاه اپل تی‌وی جدیدش را معرفی کرد و حالا به نظر می‌رسد گوگل برای آن هم پاسخی دارد.

در یکی از اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) مشخصات دستگاهی دیده شده که احتمال دارد پخش‌کننده‌ی نکسوس گوگل باشد.

براساس یک سند FCC، دستگاه جدیدی متعلق به گوگل پیدا شده به اعتقاد برخی ممکن است پخش‌ کننده‌ی نکسوس جدید (Nexus Player) باشد که در واقع به‌روزرسانی مدل سال گذشته به حساب می‌آید.

با توجه به اینکه Nexus Player در اکتبر سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شد، این احتمال وجود دارد که امسال هم در همین زمان مدل جدید و ارتقایافته‌ای از این دستگاه عرضه شود. البته در این سند FCC دقیقا مشخص نشده که دستگاه مذکور دقیقا چه چیزی است، اما اعضای وب‌سایت Phandroid نشانه‌هایی پیدا کرده‌اند که می‌تواند ماهیت این دستگاه را مشخص ‌کند.

این دستگاه به دو رادیوی Wi-Fi 2.4 و ۵ گیگاهرتزی و همچنین بلوتوث LE مجهز است. همچنین ۱ درگاه LAN، ۴ درگاه USB و یک درگاه microUSB در این دستگاه تعبیه شده است. در سند FCC به آن با عنوان دستگاه چند رسانه‌ای اشاره شده است. معمولا گوشی‌ها و تبلت های اینگونه طبقه‌بندی نمی‌شوند، پس آنها به عنوان یک گزینه کنار می‌روند.

این احتمال که این دستگاه همان مودم «آن‌هاب» (OnHub) گوگل باشد هم کنار می رود، زیرا برای یک مودم عجیب است که تنها یک درگاه LAN و ۴ درگاه USB داشته باشد. همچنین، مودم به عنوان یک دستگاه چندرسانه‌ای دسته‌بندی نمی‌شود.

سند FCC همچنین نشان می‌دهد که این دستگاه برای معرفی شدن آماده است. به توجه به اینکه براساس شایعات، گوشی‌های نکسوس بعدی روز هفتم مهر ماه رونمایی خواهند شد، بنابراین بعید نیست که پخش‌کننده‌ی نکسوس گوگل هم در همان زمان معرفی شود.

منبع: Phandroid

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه