ادی به تکن ۷ می‌آید

۱۴ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «باندای نامکو»، سازنده‌ی مجموعه بازی‌های «تکن»، خبر از حضور شخصیت «ادی گوردو» (Eddy Gordo) در هفتمین شماره از این مجموعه بازی‌ها داده است.

در کنار انتشار یک تریلر رونمایی و عکس‌های مختلف از ادی گوردو، شرکت باندای نامکو هم‌چنین توضیح کوتاهی از این شخصیت ارایه داده است:

“کاپوئرا برزیلی با ادغام رقص، آکروبات و موسیقی، به یکی از مرگبارترین هنرهای رزمی تبدیل شده است. وقتی که کسی مثل ادی گوردو چنین فنونی را به کار می‌گیرد، استخوان‌ها می‌شکنند، خون می‌ریزد و مبارزات با پیروزی تمام می‌شوند. رابطه‌ی ادی گوردو با شرکت میمشیما زایباتسو زمانی شکل گرفت که او برای درمان استاد کاپوئرا خود، به جین کازاما روی زد. در عوض درمان استاد ادی، او تصمیم گرفت تا مهارت‌های کشنده‌ی خود را در اختیار جین قرار دهد. متاسفانه تکنولوژی پیشرفته‌ی شرکت میشیما هم نتوانست استاد ادی را نجات دهد و ادی قسم خورده است تا انتقام خود را از شرکت میشیما و شخص کازویا میشیما بگیرد.”

EddyGordo-Tekken7-1

قسمت هفتم از مجموعه بازی‌های تکن قرار است در روز دوم ژوئن سال جاری میلادی،‌ روی ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و هم‌چنین برای اولین بار، روی کامپیوتر عرضه شود.

می‌توانید در ادامه، تریلر رونمایی ادی گوردو و عکس‌های او را ببینید.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

‌‌‌‌‌‌

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar sad

    بازی taken نا امید کننده ظاهر شده

  2. Avatar امیر

    همه از نبودش خوشحال بودیم تا اینکه باز برگشت:(

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه