ارزش بازار اپل از ۹۰۰ میلیارد دلار عبور کرد

۲۱ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل در فصل‌های گذشته به شکل پیاپی کاهش فروش آیفون را گزارش کرده است. این موضوع در بازار این روزها که تا حد زیادی اشباع شده، با توجه به رقبای قدرتمند موجود و با در نظر گرفتن این نکته که اپل هم ابداعات و نوآوری‌های چندانی در سال‌های اخیر نداشته چندان عجیب به نظر نمی‌رسید.

انتظار داریم میزان فروش این گوشی در گزارش فصل بعد اپل دیده شود و احتمال می‌رود فروش آن گوشی و بهبود شرایط مالی اپل باعث شود ارزش بازار این شرکت از رقم یک تریلیون دلار هم عبور کند.

با این وجود ظاهرا آخرین فصل مالی اپل با توجه به فروش آیفون شرایط بهتری داشته و حال ارزش بازار (مجموع ارزش جاری همه سهام منتشر شده یک شرکت) اپل بالاتر رفته و به ۱ تریلیون دلار نزدیک می‌شود. طبق گزارش MarketWatch شرکت اپل موفق شده از رقم ارزش بازار ۹۰۰ میلیارد دلاری عبور کند و به رقمی برسد که تا به حال هیچ شرکت آمریکایی که سهام آن به شکل عمومی معامله شود به آن نرسیده است.

به نظر می‌رسد که سهام‌داران از شرایط فعلی اپل رضایت دارند و البته باید این را هم بدانید که وضعیت مالی فعلی بدون در نظر گرفتن میزان فروش آیفون X است. انتظار داریم میزان فروش این گوشی در گزارش فصل بعد اپل دیده شود و احتمال می‌رود فروش آن گوشی و بهبود شرایط مالی اپل باعث شود ارزش بازار این شرکت از رقم یک تریلیون دلار هم عبور کند. به هر حال فعلا که شرایط فروش آیفون X اصلا بد نیست و کارشناسان هم درباره این گوشی نقدها مثبت زیادی منتشر کرده‌اند.

‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه