از شکلات ال‌جی تا نوت ۷ سامسونگ؛ خواندنی‌ترین‌های دیجیتال

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه
بهترین هفته دیجیتال

در این نوشته می‌خواهیم خواندنی‌ترین خبرها و مقاله‌های هفته‌ی اخیر را با هم مرور کنیم. اگر در ۷ روز گذشته فرصت پیگیری اتفاقات دنیای دیجیتال را نداشتید، این مطلب را از دست ندهید؛ ما گلچینی از خبرها و مقاله‌های دیجیتالی را برای‌تان یک‌جا آورده‌ایم. در ادامه با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

نوت ۷ در دیجی‌کالا مگ

این هفته در دیجی‌کالا مگ میزبان پرچم‌دارد جدید سامسونگ بودیم. گلکسی نوت ۷ با تمام ویژگی‌های جالبی که دارد می‌تواند شما را مجذوب خودش کند. در حالی که این تلفن همراه هوشمند را می‌توان نمونه‌ی قلم دار گلکسی S7 اج دانست؛ اما همچنان ویژگی‌های منحصر به‌فردی دارد که قطعا برای علاقه‌مندان به گوشی‌های نوت جذاب هستند.

wir_08

نگاه نزدیک به گلکسی نوت ۷ در دیجی‌کالا مگ

نگاهی به رابط کاربری گلکسی نوت ۷ در دیجی‌کالا مگ

مقایسه‌ی ویدیویی گلکسی نوت ۷ با رقبا در دیجی‌کالا مگ

تحریریه‌‌ی دیجی‌کالامگ درباره‌ی گلکسی نوت ۷ چه می‌گوید؟

رفع حفره‌های امنیتی خطرناک در iOS

روز گذشته اپل یک بروزرسان جدید iOS را عرضه کرد. این دومین بروزرسانی iOS در ماه میلادی جاری است. پیش از این در اوایل ماه میلادی iOS 9.3.4 عرضه شد تا برخی از مشکلات امنیتی iOS را برطرف کند. حال شرکت اپل به فاصله چند هفته سعی کرده در آخرین بروزرسانی خود با ارائه iOS 9.3.5 مشکلات امنیتی بیشتری را برطرف کند. گرچه ممکن است به نظرتان برسد این هم یک بروزرسانی معمولی دیگر است که تعدادی از مشکلات و باگ‌های عادی را برطرف می‌کند اما باید بدانید این بروزرسان مهم‌تر از این حرف‌ها است.

wir_09

با بروزرسان جدید iOS سه حفره خطرناک امنیتی را از بین ببرید

نقد و بررسی اندروید نوقا به روایت The Verge

نوقا خیلی متفاوت با نسخه‌ی قبلی یا مارشمالو نیست؛ اما بسیاری از ویژگی‌های مورد توجه کاربران را به قابلیت‌هایش اضافه کرده است. بعضی از این ویژگی‌ها مانند عملکرد چند وظیفه‌ای بهبود یافته‌اند؛ اما باید مدت‌ها پیش از این معرفی می‌شدند تا تجربه‌ی بهتری را در اختیار کاربران قرار دهند. سایر تغییرات چشمگیر نیستند، اما تغییراتی هستند که باعث امن‌تر و سریع‌تر شدن سیستم عامل اندروید می‌شوند.

wir_10

نقد و بررسی اندروید ۷٫۰ نوقا به روایت سایت The Verge

نمایشگاه IFA 2016

نمایشگاه بین‌المللی ایفا (IFA) یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های لوازم الکترونیکی هر سال در شهر برلین کشور آلمان حوالی ماه سپتامبر (اواسط شهریور) برگزار می‌شود. تاریخ برگزاری این نمایشگاه به سال ۱۹۲۴ باز می‌گردد. ایفا سال ۲۰۱۶ امسال بین ۲ تا ۷ سپتامبر (۱۲ تا ۱۷ شهریور) برگزار می‌شود. البته در یکی دو روز باقی مانده به آغاز به کار نمایشگاه هم رویدادهای خبری تولیدکنندگان مختلف برگزار می‌شود بنابراین در روزهای ۱۰ ام و ۱۱ ام شهریور هم باید منتظر این رویدادها بمانیم. حال برویم سراغ اصل مطلب؛ در این نمایشگاه از برندهای مختلف چه انتظاراتی داریم؟

wir_11

همه آنچه از نمایشگاه IFA 2016 انتظار داریم

الجی شکلات

در دوره‌ای که نوکیا و موتورولا با طراحی‌های متفاوت و گاه عجیب‌وغریب خود یکه‌تازی می‌کردند به‌سختی می‌توانید در میان محصولات ال‌جی یک گوشی با طراحی خاص پیدا کنید. ولی یک استثنا وجود دارد: ال‌جی شکلات! شاید بتوان به ال‌جی شکلات که چیزی در حدود ۱۰ سال پیش معرفی شد، لقب به‌یادماندنی‌ترین گوشی ال‌جی را داد.

wir_07

ال‌جی شکلات؛ خوشمزه‌ترین گوشی دنیا!

نقد و بررسی اپلیکیشن Google Translate

همیشه این احتمال وجود دارد که در هر لحظه و هر مکانی با زبانی غیر از زبان مادری روبرو شویم. خوشبختانه سرویس ترجمه گوگل در این زمینه یک راه حل خوب برای ما دارد. با نقد و بررسی اپلیکیشن Google Translate همراه باشید.

wir_06

اپلیکیشن Google Translate؛ دنیا را به زبان خود ببینید!

بیوگرافی منشا شایعات درباره‌ی گوشی‌ها

اوایل در وبگاه اخبار فناوری «انگجت» (Engadget) می‌نوشت؛ اما کنجکاوی و روابط خوبی که در شرکت‌های تکنولوژی درست کرده بود کم‌کم مسیر حرفه‌ای‌اش را تغییر داد و به بزرگ‌ترین لو‌دهنده‌ی دستگاه‌های هوشمند تبدیل شد. با دیجی‌کالا مگ و زندگی‌نامه‌ی «ایوان بلس» (Evan Blass)صاحب حساب توییتری evleaks@ همراه باشید.

wir_05

ایوان بلس؛ منشا همه‌ی شایعات درباره‌ی گوشی‌ها

ترفندهای تقویت شبکه Wi-Fi

استفاده از شبکه WiFi به یکی از کاربردی‌ترین و ساده‌ترین روش‌های اتصال به اینترنت در خانه و محل کار تبدیل شده است. ولی گاهی همین روش مفید می‌تواند مشکلاتی آزاردهنده را برای ما ایجاد کند. اگر شما هم در استفاده از شبکه WiFi دچار مشکلاتی نظیر افت سرعت، ضعف سیگنال یا مشکلاتی ازاین‌دست هستید، در این مطلب با ۱۰ روش آشنا خواهید شد که می‌توانید با استفاده از آن‌ها شبکه WiFi خانه یا محل کار خود را تقویت کنید.

wir_04

۱۰ روش برای تقویت شبکه Wi-Fi در خانه و محل کار

معرفی ۸ اپلیکیشن عکاسی

بسیاری از مردم به این دلیل از ویرایش کردن عکس‌هایشان دست می‌کشند که اطلاع زیادی از مفاهیمی نظیر روشنایی و کنتراست ندارند. ولی خبر خوش این است که برای تولید تصاویری با ظاهر حرفه‌ای لزوما نیازی به دانش فنی بالا ندارید.

wir_03

۸ اپلیکیشن عکاسی برای بالا بردن لایک‌های اینستاگرام

محبوب‌ترین گوشی‌های دیجی‌کالا

امروز می‌خواهیم پربازدیدترین گوشی‌های موجود در دیجی‌کالا را با هم مرور کنیم. این‌ها دستگاه‌هایی هستند که در چند روز اخیر در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بیش از سایرین مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. هر سه شرکت محبوب سامسونگ، ال‌جی و هواوی در لیست امروز ما جایی دارند. اما متاسفانه به‌ دلیل شرایط پیش آمده در بازار موبایل، هنوز از محصول اپل خبری نیست.

wir_02

محبوب‌ترین‌ گوشی‌های موجود در دیجی‌کالا (۴ شهریور ۹۵)

چند نقد و بررسی

این هفته هم چندین نقد و بررسی کالای دیجیتال در دیجی‌کالا مگ منتشر شد؛ از گوشی هوشمند LG X Cam تا نسل هشتم کتاب‌خوان آمازون کیندل. پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به بعضی از نقد و بررسی‌های ما در این هفته بیندازید.

wir_01

نقد و بررسی LG X Cam؛ گوشی میان‌رده با دوربین بالارده

نقد و بررسی دیزاینر ۱۰؛ پرفروش‌ترین تلفن AEG

نقد و بررسی مایکروسافت بند ۲؛ ردپای ویندوز روی مچ شما

نقد و بررسی آمازون کیندل نسل هشت؛ کتاب‌خوانی که برایتان قصه می‌خواند!

نقد و بررسی دوربین کانن مدل ۵DS

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه