استادیوم بایرن مونیخ با ۳۰۰ هزار LED جان گرفت

۲۶ مرداد ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استادیوم «آلیانتس ارینا» (Allianz Arena) باشگاه بزرگ بایرن مونیخ اخیرا با ۳۰۰ هزار چراغ ال‌ای‌دی تزیین شده است. این استادیوم بیش از ۷۰ هزار نفر را در خود جای می‌دهد و ۲۶ هزار متر مربع است. قرار است از این ال‌ای‌دی‌ها برای نمایش‌های مختلف استفاده کرد.

به مناسبت فصل جدید بوندس‌لیگا، استادیوم آلیانتس ارینا باشگاه بایرن مونیخ با ۳۰۰ هزار چراغ ال‌ای‌دی تزیین شده است.

باشگاه بایرن مونیخ، چراغ‌های ال‌ای‌دی و تزیینات جدید استادیوم آلیانتس ارینا را به مناسبت فصل جدید بوندس‌لیگا نصب کرده است.

شرکت «فیلیپس» که وظیفه‌ی ساخت ال‌ای‌دی‌های اطراف این ورزشگاه را برعهده داشته است، می‌گوید که می‌توان تمام این چراغ‌ها را به صورت کامپیوتری کنترل کرد و توسط آن‌ها ۱۶ میلیون رنگ مختلف ساخت. به غیر از این ال‌ای‌دی‌ها، چراغ‌های دیگری هم در بالای استندهای داخل استادیوم نصب شده است.

A_1 A_2 A_3 A_4 A_5

زمانی که هیچ بازی در استادیوم در حال انجام نیست، این چراغ‌ها به رنگ‌های اصلی بایرن مونیخ در خواهند آمد و نوری خیلی کم با حالت حرک امواج یا ابرها تولید می‌کنند.

برای مراسم‌ها و بازی‌های ویژه از افکت‌ها، رنگ‌ها و حرکات مختلف استفاده خواهد شد نمایشی جذاب تولید کرد. حرکات و تغییر رنگ‌های نرم این ال‌ای‌دی‌ها به دلیل تعداد زیاد چراغ‌هایی است که نصب شده است. رنگ و شدت نور چراغ‌ها را می‌توان با سرعت ۴۰ تصویر در ثانیه تغییر داد.

فیلیپس می‌گوید در سیستم جدیدی که تولید کرده، مصرف انرژی را تا ۶۰ درصد کاهش داده است. سیستم‌های قبلی به جای چراغ ال‌ای‌دی، از لامپ‌های فلوئورسنت استفاده می‌کردند. هزینه‌ی نصب این چرا‌غ‌ها هم کمتر شده است.

منبع: GizMag

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه