استادیوم بلیزارد در تایوان راه‌اندازی می‌شود

۱۴ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت بازی‌سازی «بلیزارد» نقش بزرگی در محبوبیت بازی‌های چند نفره‌ی آنلاین داشته است؛ بازی‌هایی که امروزه بخش بزرگی از مسابقات حرفه‌ای بازی را تشکیل داده‌اند. با این حال، این شرکت بازی‌سازی خودش تا قبل از نمایشگاه BlizzCon سال ۲۰۰۹ دست به برگزاری مسابقات نزده بود. بلیزارد اخیرا خبر از راه‌اندازی استادیوم مختص بازی‌های ورزشی الکترونیکی در تایپی تایوان داده است.

این مکان، Blizzard eStadium نام گرفته است و ۲۵۰ نفر ظرفیت دارد. قرار است استادیوم بلیزارد مکانی برای برگزاری بازی‌های بین‌المللی و هم‌چنین بازی‌های محلی باشد.

استادیوم بلیزارد، یک اسنک بار و هم‌چنین فروشگاه دارد که انتظار داریم شامل آیتم‌هایی شوند که سبک و سیاق بازی‌های بلیزارد را به دوش می‌کشند.

Blizzard-Stadium-2

اولین بازی‌های استادیوم بلیزارد قرار است از روز هشتم آوریل با مسابقات Overwatch Pacific Championship شروع شوند؛ بازی‌های لیگی که خودش بلیزارد برای بازی Overwatch برگزار می‌کند. هشت تیم از «تایوان»، «ژاپن»، «استرالیا» و «تایلند» به مدت ۱۱ هفته با یکدیگر مسابقه خواهند داد و سه تیم برتر، به مسابقات Overwatch World Cup راه پیدا خواهند کرد.

قرار است بازی‌های StarCraft 2 و Hearthstone هم به استادیوم بلیزارد راه پیدا کنند.

می‌توانید در ادامه، تصاویر و ویدیویی از Blizzard eStadium ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Engadget

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد

    پس HOTS چی؟ ای کاش میشد ایرانیا هم شرکت کنند مسابقات. من خودم به عنوان یه رنک مستری خیلی دوس دارم یه تیم پیدا کنم واسه مسابقات حداقل یه بار مسابقات شرکت کنیم فوقش آخر میشیم دیگه :\

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه