اطلاعات بیشتری درمورد ال‌جی V35 ThinQ لو رفت

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی ال‌جی G7

اگر در جریان تازه‌ترین اخبار تکنولوژی باشید، حتما نام ThinQ را شنیده‌اید‌. تا امروز رندر و شایعه‌های مختلفی درمورد V35 ThinQ و G7 ThinQ منتشر شده است. حالا در جدیدترین خبرها، اطلاعات بیشتری درمورد صفحه نمایش و دوربین ال‌جی V35 ThinQ به دست آمده که در ادامه می‌پردازیم.

ال‌جی V35 ThinQ احتمالا به یک صفحه‌نمایش بزرگ ۶ اینچی با دقت تصویر ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (QHD+) مجهز می‌شود. پنل نمایشگر این گوشی بجای POLED از OLED خواهد بود. گفته می‌شود نسبت تصویر به بدنه در ال‌جی V35 ThinQ به میزان ۸۰ درصد می‌رسد. طراحی این گوشی مثل آیفون X بریدگی بالای صفحه نخواهد داشت و زبان طراحی مشابه V30 و V30s را ادامه می‌دهد.

گوشی ال‌جی V35 ThinQ از دوربین پشتی دوتایی ۱۶ مگاپیکسل بهره می‌برد که سنسور دوربین دوم آن قابلیت ثبت تصاویر و ویدیو بصورت واید را دارد. هم‌چنین گفته می شود دوربین این محصول ال‌جی به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد. این تلفن همراه هوشمند احتمالا در دو رنگ مشکی و خاکستری در آغاز به فروش می‌رود.

ال‌جی پیش از این، گوشی ارتقا یافته V30s ThinQ را معرفی کرد تا به عنوان اولین گوشی مجهز به هوش مصنوعی شناخته شد. حالا به نظر می‌رسد ال‌جی قصد دارد سری ThinQ را بیشتر در بازار جا بندازد و به همین منظور روی طراحی و تولید دو مدل ویژه G7 ThinQ و V35 ThinQ تمرکز بیشتری کرده است‌.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه