اطلاعات جدید از مدل ۲۰۱۶ گوشی گلکسی A7 منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ قصد دارد مدل جدیدتری از گوشی گلکسی A7 را با سخت‌افزار بهتر راهی بازار کند. به‌تازگی اطلاعات جدیدی از این گوشی در بنچمارک AnTuTu قرار گرفته است.

نسل جدید گوشی گلکسی A7 از تراشه‌ی اگزینوس ۷۵۸۰ استفاده می‌کند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ی اگزینوس ۷۵۸۰ استفاده می‌کند. در شایعات قبلی گفته شده بود برای این محصول از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۵ استفاده خواهد شد که به نظر می‌رسد چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. البته هنوز احتمال عرضه‌ی این گوشی در دو مدل با دو تراشه‌ی مختلف وجود دارد.
تراشه‌ی اگزینوس ۷۵۸۰ یک محصول میان‌رده به شمار می‌رود که از پردازنده‌ی هشت هسته‌ای Cortex-A53 و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T720 بهره می‌برد. نسل جدید تلفن‌همراه A7 در بنچمارک AnTuTu امتیاز ۳۷۵۶۳ را به‌دست آورده است.
مدل جدید گوشی گلکسی A7 با ۳ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و اندروید ۵.۱.۱ راهی بازار خواهد شد. این تلفن همراه هوشمند یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با دقت تصویر Full HD، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو خواهد داشت. ظاهر این محصول در مقایسه با مدل قبلی تغییر نکرده و از صفحه نمایش ۲.۵ بعدی روی آن استفاده شده است.

مدل جدید گوشی گلکسی A7

به احتمال زیاد مدل سال ۲۰۱۶ گلکسی A7 در اوایل سال آینده‌ی میلادی راهی بازار خواهد شد. همچنین به نظر می‌رسد که سامسونگ مدل بروز شده‌‌ی گوشی گلکسی A5 را هم راهی بازار خواهد کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: ‌GforGames

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. سامسونگ

    چرا سامسونگ از دوربین ۱۶ استفاده نکرده پردازنده هسته‌ای Cortex-A53 و وضوح تصویر Full HD این گوشی رو بالاتر از یک گوشی میان رده قرار میده کاش سامسونگ دوربین ۱۶ مگاپیکسل رو روی A7 استفاده میکرد… واقعا عالی میشد.

  2. mAhdi

    ای کاش حسگر اثر انگشت هم بذاره..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه