اطلاعات جدید از نسل دوم گوشی گلکسی A7 به بیرون درز کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
مدل جدید گوشی گلکسی A7

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در حال ساخت نسل دوم گوشی گلکسی A7 است که چند ماه پیش راهی بازار شده بود. به‌تازگی اطلاعاتی از سازمان TENNA کشور چین به بیرون درز کرده که به ساخته شدن این مدل جدید اشاره می‌کنند و حتی تصاویری هم از آن منتشر کرده است.

نسل جدید گوشی گلکسی A7 از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت Full HD بهره می‌برد.

مدل جدید گوشی گلکسی A7 با شماره مدل SM-7100 شناخته می‌شود. براساس اطلاعات منتشر شده، این تلفن همراه هوشمند از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی Super AMOLED با دقت تصویر ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. از تراشه‌‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۵ روی آن استفاده شده که یک پردازنده‌‌ی چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 405 را در خودش قرار داده است. سه گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌‌ی داخلی هم از دیگر ویژگی‌های این محصول به شمار می‌روند. براساس اطلاعات منتشر شده، گوشی جدید سامسونگ از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.
شایعات گفته‌اند که یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی درپشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است. باتری آن ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود و اندروید ۵.۱.۱ روی آن نصب شده است. به احتمال زیاد نسل جدید گوشی A7 از شبکه‌ی ۴G، بلوتوث ۴، NFC، USB 2.0 و GPS پشتیبانی می‌کند. در اطلاعات لو رفته به این موضوع اشاره شده که گلکسی A7 جدید تنها ۶.۹۵ میلی‌متر ضخامت و ۱۵۵ گرم وزن دارد. حتی سازمان TENNA گفته که این گوشی در رنگ طلایی هم عرضه خواهد شد.

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Times News

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه