اطلاعات جدید از گوشی آیفون ۶c لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به شایعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که شرکت اپل قصد دارد در کنار معرفی گوشی‌های آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس، گوشی آیفون ۶c را هم به‌نمایش در بیاورد.

 

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی آیفون ۶c از Touch ID و Apple Pay پشتیبانی می‌کند.

 

در حقیقت شرکت Foxconn که گوشی‌های آیفون را تولید می‌کند در حال استخدام کارمندان بیشتر است تا بتواند مدل‌های مختلف آیفون جدید را تولید کند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که هنوز اطلاعاتی از سخت‌افزار به‌کار رفته در آیفون ۶c دردست نیست. شایعات منتشر شده گفته‌اند که آیفون ۶c از یک صفحه‌نمایش ۴ اینچی برخوردار است و قابلیت‌های Touch ID و اپل پی (Apple Pay) برای آن در نظر گرفته شده است. هنوز مشخص نیست که آیا اپل از قابلیت Force Touch برای این گوشی استفاده می‌کند یا خیر.

iphone6c-1

قابلیت Touch ID در زمان آیفون ۵s به‌نمایش درآمد و کاربران می‌توانستند با اثر انگشت قفل گوشی خودشان را باز کنند. البته این قابلیت در گوشی آیفون ۵c وجود نداشت و به همین دلیل اپل قیمت کمتری را برای این گوشی در نظر گرفته بود. قابلیت اپل پی هم به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند خریدهای خودشان را به این روش انجام دهند و هزینه آن‌ها را پرداخت کنند. با توجه به شایعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد که هزینه ساخت Force Touch در آیفون‌های جدید ۲.۵ برابر بیشتر از Force Touch به‌کار رفته در ساعت اپل (Apple Watch) است. با توجه به این موضوع به‌نظر می‌رسد که اپل در آیفون ۶c از این قابلیت استفاده نمی‌کند و قصد دارد این محصول را با قیمت کمتری راهی بازار کند. هر چقدر که به مراسم اپل در شهریور ماه نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات بیشتری از این گوشی‌ها منتشر می‌شوند. در چند روز گذشته خبرهایی درباره آیپد جدید هم شنیده شده بود.

منبع: Uber Gizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه