اطلاعات مدل ارتقا یافته‌ی ایکس‌باکس وان فردا منتشر می‌شود

۱۶ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دیروز طبق شایعه‌ای شنیدیم که مایکروسافت می‌خواهد با همکاری مختصصان فنی خبرگزاری «یوروگیمر»، مدل ارتقا یافته‌ی ایکس‌باکس وان را رونمایی کند. یوروگیمر دیشب این موضوع را تایید کرد و گفت که به صورت انحصاری، کنسولی که فعلا به اسم «پروژه‌ی اسکورپیو» (Project Scorpio) می‌شناسیم را معرفی خواهد کرد. قرار است رونمایی از ایکس‌باکس اسکورپیو در روز پنج شنبه یعنی فردا و در ساعت ۵ و نیم بعد از ظهر صورت بگیرد.

احتمالا رونمایی فردا بعد از ظهر، بیشتر روی مشخصات فنی کنسول تمرکز خواهد داشت.

طبق گزارش‌های منتشر شده، متخصصان فنی وب‌سایت یوروگیمر، یعنی بر و بچه‌های Digital Foundry از سوی مایکروسافت برای مشاهده‌ و بررسی کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو دعوت شده بودند. مایکروسافت هم به آن‌ها نه تنها کنسول، بلکه بازی «فورتزا موتوراسپورت ۷» را هم که با وضوح تصویر ۴K اجرا می‌شده، نشان داده‌اند.

Scorpio-2

می‌توانیم انتظار داشته باشیم که رونمایی فردا بعد از ظهر، بیشتر روی مشخصات فنی کنسول تمرکز داشته باشد. با این حال، منابعی به وب‌سایت Windows Central گفته‌اند که کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو از نظر ابعاد، کوچک خواهد بود. به احتمال زیاد فردا شاهد خود کنسول، یا حتی اسم نهایی آن، نخواهیم بود. مایکروسافت مطمئنا رونمایی کامل از کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو را برای کنفرانسش قبل از نمایشگاه E3 امسال، رزرو کرده است.

با اینکه اطلاعات زیادی از کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو نداریم، اما مایکروسافت گفته است که این کنسول ۶ ترافلاپ توان پردازشی دارد. قرار است مایکروسافت هم‌چنین ۸ گیگابایت حافظه‌ی DDR3 مدل فعلی ایکس‌باکس وان را به ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی GDDR5 ارتقا دهد.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar سبحان

    سلام.آاقای میرزایی خودتون مراسم فردا رو پوشش میدید؟

    1. حرفی از مراسم زده نشده.
      مطمئنا با یک مقاله یا در بهترین حالت، یک ویدیوی ساخته شده از سوی وب‌سایت یوروگیمر طرف خواهیم بود.
      بله، ولی هر اتفاقی که بیافتد، آن را تمام و کمال پوشش خواهیم داد.

      1. Avatar سبحان

        بسیار متشکرم

  2. Avatar shahriar

    ۱۲ گیگ GDDR5؟؟؟ چه خبره!؟؟!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه