افزایش درآمد سامسونگ پس از دو سال

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
سامسونگ

شرکت سامسونگ گزارش مالی سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ خودش را منتشر کرد. در این گزارش مشخص شده که سود عملیاتی این شرکت پس از ماه‌ها افزایش پیدا کرده است.

سامسونگ بعد از دو سال با افزایش فروش محصولات، سود عملیاتی و سود خالص مواجه شد.

سامسونگ اعلام کرد که در سه ماهه‌ی گذشته ۷٫۳۹ تریلیون وون (۶٫۴۲ میلیارد دلار) درآمد داشته است. این شرکت در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۴ تنها ۴٫۱ تریلیون وون (۳٫۱ میلیارد دلار) درآمد کسب کرده بود. در ادامه مشخص شده که سود خالص و فروش محصولات این شرکت در مقایسه با سال گذشته افزایش پیدا کرده است. سامسونگ در سه ماهه‌ی گذشته ۵۱٫۶۸ تریلیون وون (۴۵٫۶ میلیارد دلار) فروش داشته که از این میزان ۵٫۴۶ تریلیون وون (۴٫۸ میلیارد دلار) سود خالص به‌دست آورده است. این شرکت در سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۴ تنها ۴۷٫۴۵ تریلیون وون (۴۱٫۷ میلیارد دلار) فروش داشت که سود خالص آن ۴٫۲۲ تریلیون وون (۳٫۷ میلیارد دلار) بوده است.

این شرکت کره‌ای اعلام کرد بخش تولید صفحه نمایش سود بسیار زیادی را برای آن‌ها به همراه داشته اما قسمت موبایل آمار چندان شگفت‌انگیزی نداشته است. سود عملیاتی این بخش در سه ماهه‌ی گذشته ۲٫۴ تریلیون وون (۲٫۱ میلیارد دلار) بوده که البته در مقایسه با سال گذشته با افزایش روبه‌رو بوده است. بخش موبایل سامسونگ در سال گذشته تنها ۱٫۷۵ تریلیون وون (۱٫۵۴ میلیارد دلار) درآمد داشت.

سامسونگ گلکسی S6

فروش گوشی‌های گلکسی نوت ۵، گلکسی S6 اج پلاس، گلکسی A و گلکسی J به افزایش درآمد بخش موبایل این شرکت کمک زیادی کرده است. البته سامسونگ قیمت گوشی‌های گلکسی S6 و گلکسی S6 اچ پلاس را کاهش داد تا بتواند تعداد بیشتری از آن‌ها به فروش برساند.

شرکت کره‌ای سامسونگ اعلام کرد که انتظار دارد در سه ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۵ درآمد بیشتری داشته باشد. این شرکت بعد از گذشت دو سال سرانجام به افزایش درآمد و سود عملیاتی در قسمت‌های مختلف رسیده است.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar بیمه آسیا

    یک روز آرزوی کره ای ها داشتن شهری مثل تهران بود وبا تلاش و کوشش به آرزوی خود رسیدند ، بیایید ما هم تلا ش و کوشش کنیم شاید روزی کمپانی ای مثل سامسونگ داشته باشیم!

    1. Avatar علی

      اگه به تلاش کردن بود الان افعانستان باید جای امریکارو میگرفت
      مردم افغانستان بیشتر زحمت میکشن یا مردم امریکا ؟؟؟
      مهم بسترسازیه که تو جهان سوم خبری ازش نیست

      1. Avatar امیرحسین طهماسبی

        لایک 🙂

    2. Avatar پوریا

      احسنت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه