آمار‌ها به افزایش درآمد HTC اشاره می‌کنند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
افزایش درامد HTC

با توجه به اطلاعات منتشر شده، درآمد شرکت HTC در ماه نوامبر ۱۵‌ درصد بیشتر از ماه اکتبر بوده و این شرکت نزدیک به ۳۱۴٫۳۲ میلیون دلار درآمد داشته است.

درآمد شرکت HTC در ماه نوامبر ۱۵ درصد بیشتر از ماه اکتبر بوده است.

این آمار به افزایش درآمد HTC در ماه نوامبر در مقایسه با ماه اکتبر اشاره می‌کند؛ اما درآمد این شرکت همچنان ۴۰ درصد کمتر از سال گذشته است. یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش درآمد این شرکت، فروش گوشی A9 بوده که در ماه نوامبر راهی بازار شد. به احتمال زیاد افزایش درآمد شرکت HTC در ماه دسامبر و فصل تعطیلات هم ادامه خواهد داشت.

از آنجایی که شرکت HTC در چند ماه گذشته وضعیت خوبی نداشته، سعی کرده تغییراتی را در روند تولید محصولات جدیدش به وجود بیاورد تا آمارهای بهتری از این شرکت منتشر شود.

در چند ماه گذشته ارزش سهام این شرکت به‌شدت کاهش پیدا کرد و به جایی رسید که نام HTC از لیست ۵۰ شرکت برتر کشور تایوان هم خارج شد. این شرکت قبلا گفته بود که با ضرر ۱۳۸ میلیون دلاری مواجه شده و حتی تعداد زیادی از کارمندان خودش را هم اخراج کرده است.

البته این شرکت در حال ساخت محصولات جدیدی است که به احتمال زیاد در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌شوند. در اطلاعات لو رفته به گوشی X9 اشاره شده که قبل از پرچم‌دار بعدی این شرکت که به احتمال زیاد M10 نام دارد، راهی بازار خواهد شد.

منبع:Android Authority

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مسیح

    امیدوارم بتونه بازار رو مجدد تصاحب کنه. محصولات خوب و با کیفیتی میسازه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه