الکامپ ۹۶ شروع شد

۳۱ تیر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ، روز گذشته ۳۱ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با کمک سازمان نظام صنفی رایانه ای آغاز به کار کرد.

در این رویداد بیش از ۸۰۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۰ کشور جهان آخرین خدمات، محصولات و دستاوردهای خود را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه می‌دهند. ۳۴۰ استارتاپ از سراسر کشور در بخش الکام‌استارز امسال، در سالن ۸ و ۹ حضور یافته و علاوه بر معرفی محصولات و توانمندی‌های خود به بازدیدکنندگان، با منتورها (مربیان و افراد باتجربه حوزه کسب و کار) و سرمایه‌گذاران نیز ملاقات می‌کنند.

دستگاه‌های دولتی نیز در سالن ۴۱A حضور دارند و بنا بر اعلام محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، قرار است فاز سوم و نهایی شبکه ملی اطلاعات در الکامپ رونمایی شود.

نخستین همایش رسمی الکامپ نیز امسال با عنوان «آینده اقتصاد فناوری اطلاعات» یکم مردادماه در حاشیه نمایشگاه برگزار شده و قرار است مدیران ارشد وزارت ارتباطات و مدیران عامل شرکت‌های بزرگ فاوای کشور، درباره آینده ۸ محور تجارت الکترونیکی، اینترنت، اپلیکیشن، استارتاپ، اپراتورها، بیگ دیتا، امنیت و شبکه بحث و تبادل نظر کنند.

ساعت بازدید از نمایشگاه الکامپ ۱۰ تا ۱۸ است.
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Tim

    سلام
    دیجی کالا در نمایشگاه حضور نداره؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه