آیا الگوریتم نمایش پست‌ها در اینستاگرام تغییر می‌کند؟

۲۳ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اینستاگرام

مانند اکثر شبکه‌های اجتماعی که در ابتدا راه اندازی می‌شوند، اینستاگرام هم پست‌هایش را با توجه به زمان انتشار آن‌ها نمایش می‌داد. در واقع هر کسی که پستی را زودتر منتشر می‌کرد، بالاتر از پست‌ها دیگر برای سایر کاربران به نمایش در می‌آمد. البته اینستاگرام پس از مدتی الگوریتم نمایش پست‌هایش را تغییر داد و کاری کرد که پست‌هایی که کاربر بیشتر دوست دارد، بالاتر از سایر پست‌ّها قرار بگیرند. در این روش اگر پستی چند روز قبل هم ارسال شده بود، می‌توانست بالاتر از سایر پست‌ها دیده شود.

حالا به نظر می‌رسد که اینستاگرام تصمیم گرفته تغییراتی در این قسمت به وجود بیاورد. براساس اطلاعات منتشر شده از طرف یکی از کاربرانی که نسخه آزمایشی اینستاگرام را امتحان کرده، به نظر می‌رسد که حالت نمایش پست‌ها دوباره براساس زمان انتشار تغییر کرده است.

این ویژگی فعلا در اختیار برخی از کاربرانی قرار گرفته که نسخه آزمایشی اینستاگرام را در اختیار دارند. به احتمال زیاد اینستاگرام قصد دارد امکان حق انتخاب برای شیوه نمایش پست‌ها را به کاربران منتقل کند. هنوز مشخص نیست که این ویژگی در چه تاریخی فعال می‌شود. اما قطعا برای بسیاری از کاربران خوشایند خواهد بود.

منبع: Ubergizmo

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه