ال‌جی برخی از کارمندان سیلیکون ولی خودش را اخراج کرد

۲۸ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ال‌جی

شرکت «ال‌جی» (LG) برخی از کارمندان‌اش که در آزمایشگاه «سیلیکون ولی» (Silicon Valley) روی سیستم‌عامل WebOS کار می‌کردند را اخراج کرده است.

شرکت ال‌جی در حالی برخی کارمندان بخش توسعه‌ی سیستم‌عامل WebOS را اخراج کرد که می‌خواهد از این سیستم‌عامل روی پلتفرم‌های مختلف استفاده کند.

این شرکت ۲۰ نفر از افراد فعال در آزمایشگاه «سیلیکون ولی» را اخراج کرده و گفته قصد دارد کیفیت این بخش را بالاتر ببرد. این شرکت گفته:” این تغییرات روی توسعه‌ی سیستم‌عامل WebOS تاثیر نمی‌گذارند و این سیستم‌عامل همچنان مسیر پیشرفت خودش ادامه خواهد داد.

شرکت ال‌جی سیستم‌عامل WebOS را در سال ۲۰۱۳ خرید و آن را روی محصولات مختلفی مانند تلویزیون‌های هوشمند و ساعت‌های هوشمند خودش قرار داد.

ال‌جی گفته که افراد بخش توسعه‌ی سیستم‌عامل WebOS را با هم ترکیب کرده و این افراد روی قسمت‌های مختلف برای توسعه‌ی این سیستم‌عامل کار می‌کنند. به احتمال زیاد این سیستم‌عامل به شکلی ساخته خواهد شد که بتوان از آن روی خودروهای هوشمند و خودروهای بدون راننده و خودران هم استفاده کرد.

هنوز مشخص نیست که شرکت ال‌جی به چه صورت می‌خواهد با کاهش کارمندان خودش، سیستم‌عامل WebOS را توسعه دهد و از آن در پلتفرم‌های مختلف استفاده کند. باید ببینیم در آینده سیستم‌عامل WebOS با چه تغییراتی مواجه می‌شود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه