ال‌جی زیر حرفش می‌زند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت کره‌ای ال‌جی امسال گوشی هوشمند ال‌جی G4 را به‌عنوان یک محصول پرچم‌دار رونمایی و عرضه کرد. همچنین در وایل سال جاری میلادی، «چو جون هو» (Cho Jun-ho) مدیر بخش ارتباطات موبایل ال‌جی اطلاعاتی در مورد تصمیم جدید این شرکت برای تولید یک گوشی سطح‌بالا اعلام کرد.

پیش از این قرار بود ال جی در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ یک گوشی قدرتمند و رده‌بالا معرفی کند. این در حالی است که اخیرا اخباری پیرامون این‌که محصول جدید ال‌جی رده‌بالا نبوده در سه ماهه‌ی چهارم سال جاری عرضه خواهد شد، منتشر شده است.

به‌گفته‌ی او این شرکت قصد داشت در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ یک سوپر گوشی قدرتمند و رده‌بالا را رونمایی و در بازار عرضه کند. البته ال‌جی هیچ اطلاعاتی در مورد جزییات سخت‌افزاری این دستگاه اعلام نکرده بود، اما براساس شایعه‌های منتشر شده، به‌نظر می‌رسید با یک محصول از جنس فلز و شیشه روبه‌رو خواهیم بود. این در حالی است که چو جون هو به‌تازگی اطلاعات دیگری در مورد این گوشی هوشمند اسرارآمیز اعلام کرده است. او در مجمع سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۵ گفت: “این دستگاه یک محصول رده‌بالا و قدرتمند نخواهد بود و در سه ماهه‌ی چهارم سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.” براین اساس به‌نظر می‌رسد ال‌جی به‌زودی یک گوشی هوشمند شیشه‌ای با سخت‌افزار میان‌رده را معرفی و روانه‌ی بازار خواهد کرد.

پیش از این اخبار و شایعه‌هایی مبنی براین‌که هدف ال‌جی از این اقدام رقابت با دو گوشی هوشمند گلکسی نوت ۵ و آیفون ۶s پلاس است، منتشر شده بود. البته لازم به‌ذکر است که این شرکت برای رقابت با سامسونگ و اپل باید یک ویژگی جدید و خاص مانند قلم استایلوس را به این محصول اضافه کند.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه