ال‌جی نکسوس احتمالا هفتم مهر عرضه خواهد شد

۷ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته تصاویری لو رفته از گوشی ال‌جی نکسوس منتشر کردیم. اکنون هم روز هفتم مهر (بیست و نه سپتامبر) به عنوان تاریخ احتمالی عرضه‌ی این گوشی اندرویدی مشخص شده است. منبع این خبر همان شخصی است که سال گذشته تاریخ عرضه‌ی ال‌جی نکسوس اصلی را در سال ۲۰۱۳ فاش کرد.

براساس شایعات منتشر شده در خبرگزاری‌ها، گوشی ال‌جی نکسوس گوگل در تاریخ هفتم مهر ماه عرضه خواهد شد.

سپتامبر ماه پر سر و صدا و پر اتفاقی خواهد بود، زیرا قرار است محصولات جدیدی در روزهای اولیه‌ی آن معرفی شود. از سوی دیگر نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات الکترونیکی IFA 2015 برلین هم در همین ماه برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود در جریان این نمایشگاه گوشی‌های جدیدی از سوی سونی و هواوی رونمایی شوند. گذشته از آن، روز نهم سپتامبر اپل میزبان رویدادی خواهد بود که در جریان آن آیفون‌های ۶s و ۶s پلاس معرفی خواهند شد. احتمالا شاهد یک آیفون ۶c با بدنه‌ی پلاستیکی و نمایشگر ۴ اینچی هم خواهیم بود.

گوشی ال‌جی نکسوس احتمالا یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با دقت تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ خواهد داشت؛ با این حساب تراکم پیکسلی صفحه‌نمایش ۵۶۵ppi خواهد بود. در این گوشی احتمالا از یک چیپست پردازنده ی شش هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۰۸، پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 418، رم ۳ گیگابایتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده شده است. گفته می‌شود ششمین نسخه‌ی اندروید موسوم به مارشمالو در این گوشی نصب شده است.

در نظر داشته باشید که تاریخ ذکر شده برای عرضه‌ی گوشی ال‌جی نکسوس در حد شایعه است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که این گوشی زودتر از هفتم مهر رسما معرفی شود. گوشی ال‌جی نکسوس یکی از دو مدل گوشی‌های نکسوس است امسال شاهد عرضه‌ی آن خواهیم بود. شایعه شده که گوشی دیگر یک نکسوس فبلتی (phablet) با نمایشگر بزرگتر بوده که توسط شرکت هواوی ساخته شده است.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه