ال‌جی گوشی Bello II را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ال‌جی در مرداد ماه سال گذشته سری جدیدی از گوشی‌های خودش را با نام L معرفی کرد. به‌تازگی هم مدل جدیدی را از این سری معرفی کرده است که Bello II نام دارد.

شرکت ال‌جی به‌تازگی گوشی Bello II را معرفی کرده است.

این گوشی به‌دلیل قیمت کمی که دارد جزو محصولات سطح پایین بازار به‌حساب می‌آید و حداقل استانداردهایی را به همراه می‌آورد که در گوشی‌های سطح بالا مشاهده می‌شوند. یکی از ویژگی‌های جالب این گوشی قابلیت Knock است که قبلا در سری G مانند G2 و G3 و G4 وجود داشت.

Bello-2

این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۸۵۴×۴۸۰ پیکسل است. یک چیپ‌ست مدیاتک MT6582 برای آن در نظر گرفته شده که یک پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز در آن قرار گرفته است.این گوشی از ۱ گیگابایت رم بهره می‌برد. همچنین ۸ گیگابایت حافظه داخلی برای این محصول در نظر گرفته شده که به وسیله کارت حافظه می‌توان آن را ارتقا داد. دوربین پشت این محصول ۸ مگاپیکسل است و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل کیفیت دارد. گوشی Bello II از بلوتوث ۴، یک باتری ۲۵۴۰ میلی‌آمپری، وای-فای و پشتیبانی از شبکه ۳G برخوردار است.
همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که ال‌جی از اندروید ۵.۱.۱ و رابط کاربری LG UX 4.0 روی Bello II استفاده کرده است. شرکت ال‌جی این گوشی را در دو مدل تک سیم‌کارت و دو سیم‌کارته راهی بازار خواهد کرد. درحال حاضر این گوشی در برخی کشورهای آمریکای لاتین عرضه می‌شود و سپس شاهد عرضه آن در اروپا و بازارهای دیگر خواهیم بود. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی با نام LG Max در هند، مکزیک و روسیه عرضه می‌شود.

منبع: Android Central

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه