ال‌جی گوشی G Vista 2 را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ال‌جی از گوشی G Vista 2 رونمایی کرد. این تلفن‌همراه هوشمند جایگزینی برای مدل سال گذشته است که G Vista نام داشت.

گوشی G Vista 2 از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۵، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی G Vista 2 از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۱۵ بهره می‌برد که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده است. این گوشی یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با دقت تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل دارد.
دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول به شمار می‌روند. گوشی G Vista 2 از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. این گوشی با اندروید لالی‌پاپ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
از ویژگی‌های این تلفن‌همراه هوشمند می‌توان به قلم استایلس اشاره کرد. در قسمت نرم‌افزاری هم ال‌جی ویژگی‌هایی مانند Knock On ،Knock Code ،QSlide و Quick Memo را در آن قرار داده است.
هنوز تاریخ عرضه‌ی دقیق این گوشی و قیمت آن مشخص نشده است. البته شایعات گفته‌اند که این گوشی قیمت مناسبی خواهد داشت و کاربران را غافلگیر خواهد کرد. در ادامه می‌توانید ویدیوی معرفی این تلفن‌همراه را مشاهده کنید:

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    زیاد طراحیش جالب نبود

  2. Avatar مهدی

    اندروید سیستم عامل بازه یعنی تا ابد باید قوی تر بشه و هر سال بهتر مثل انسانی که باید راهی که پایان نداره رو طی کنه اما با غذا و امکانات محدود، از دوستان برنامه نوسیس بپرسید هر سال گوشی قوی تر میسازن که چی؟چرا IOS و ویندوز احتیاج به این سخت افزار قوی ندارند؟؟

    1. Avatar ™ Yasin

      به نظر شما ایا قوی شدن و پیشرفت بده؟!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه