ال‌جی گوشی Ray را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ال جی گوشی Ray را معرفی کرد

شرکت ال‌جی به‌تازگی گوشی جدیدی را به نام Ray معرفی کرده است. این تلفن همراه جدید ال‌جی از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی و دوربین‌های با کیفیت بهره می‌برد.

گوشی LG Ray از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی، یک گیگابایت رم، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای بهره می‌برد.

گوشی Ray از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت با قابلیت ضبط فیلم‌های Full HD و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو برای عکاسی‌های سلفی بهره می‌برد. ال‌جی اعلام کرده دوربین این تلفن همراه هوشمند به شکل خاص برای عکاسی طراحی شده و کیفیت بالایی دارد.

طراحی این تلفن همراه هوشمند که جنس بدنه‌ی آن شبیه به آلومینیوم است به گوشی G4 شباهت دارد. دکمه‌ی دوربین هم مانند سایر محصولات ال‌جی در پشت گوشی قرار گرفته است. تلفن همراه Ray نزدیک به ۹.۳ میلی‌متر ضخامت دارد و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روی آن قرار گرفته است. البته شرکت ال‌جی گفته که کاربران با این محصول می‌توانند بیشتر از ۱۰ ساعت صحبت کنند.
صفحه نمایشی با کیفیت ۷۲۰p، دو سیم‌کارته بودن و پشتیبانی از شبکه‌ی ۳G هم از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول به شمار می‌روند.
محصول جدید ال‌جی با اندروید ۵.۱ راهی بازار می‌شود و از یکسری ویژگی جالب توجه مانند Knock Code و Gesture Shot پشتیبانی می‌کند. از تراشه‌ی مدیاتک مدل MT6592M‌ که یک پردازنده‌‌ی هشت هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-400 را روی خودش قرار داده، برای این محصول استفاده شده است. گوشی Ray از ۱ گیگابایت رم بهره می‌برد.

این تلفن همراه هوشمند با قیمت ۲۳۲ دلار در کشور روسیه راهی بازار خواهد شد و به احتمال زیاد با همین قیمت هم در کشورهای دیگر عرضه می‌شود.
در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این تلفن همراه هوشمند را مشاهده کنید:

ال جی گوشی Ray را معرفی کرد ال جی گوشی Ray را معرفی کرد

‌‌‌‌‌

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar حمید

    ای کاش رمش ۲ بود و صفحه اش full HD

    1. Avatar معین

      فکر کنم گوشی میان رده ست !!

      کجای دنیا گوشی میان رده رو سخت افزار قوی روش میذارند .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه